Przetoczyno

Poniedziałek, 26 grudnia 2016 • dodano: 27.12.2016 | Komentarze 6

Jedynie silna wola sprawiła, że ruszyłem się z domu. Bardzo silny wiatr + deszcz od mżawki, do ulewnego - na szczęście, gdy startowałem był  w wersji mżawka, dopiero potem się rozapadało na dobre. Błotniste, "klejące" drogi, masa podjazdów lepszego sortu, grząskie piachy. Jednym słowem niezła lekcja. Ale mimo wszystko fajnie było sobie odświeżyć stare szlaki.

| 11:56 czwartek, 29 grudnia 2016 | linkuj Kiepsko, ale już go wyczyściłem.
| 10:25 czwartek, 29 grudnia 2016 | linkuj Michał a jak rower wyglądał po tych błotnych szlakach?
| 22:06 środa, 28 grudnia 2016 | linkuj I tak mam niesmak, bo mierzyłem w tę rywalizację na stravie 500 km od wigilii do Sylwestra i nic z tego nie wyjdzie. Ale przynajmniej mam motywację na kolejny rok.

Kuba, tunia - szkoda, że Was tam nie było ze mną. Pewnie też zamiast podziwiać i cieszyć się okolicznościami rzucalibyście dość często k... ;)
| 18:29 środa, 28 grudnia 2016 | linkuj Ja mam słabą silną wolę i w taką pogodę kijem mnie z domu nikt nie wygoni na rower. Ale Tobie gratuluję szczerze.
| 11:45 środa, 28 grudnia 2016 | linkuj no dróżki jakie tez lubie !