• Temperatura -1.0°C

Z portu okólną trasą

Sobota, 28 stycznia 2017 • dodano: 29.01.2017 | Komentarze 2

Najlepszy sposób, by przekonać się, że zima wcale jeszcze na dobre się nie wycofała i wciąż można się poślizgać? Wybrać się do Puszczy Bukowej. Świętochowskiego na całej długości pokryta lodem. Niezłe ćwiczenie na uważność. Ekwilibrystyka.

Ta niepozorna ścieżka na fotce poniżej jest, na dzień dzisiejszy, po zamknięciu Mostu Cłowego, najważniejszą rowerową arterią łączącą Prawo z Lewobrzeżem. Za kilkadziesiąt metrów po prawej stronie zaczyna się stromy spadek związany z przejazdem po nasypie mostu. W śniegu i na lodzie były tam niezłe jaja :)

| 08:09 poniedziałek, 30 stycznia 2017 | linkuj Masz rację, jest :) Ale w dzień powszedni po południu jest tutaj taki ruch, w dodatku nikt nie jeździ przepisową 70, tylko bardzo często ponad 100, więc z racji ze względu mając na uwadze... większość (w tym ja) jeździ tędy. Co innego wieczorem albo w sobotni czy niedzielny poranek ;)
| 22:38 niedziela, 29 stycznia 2017 | linkuj Jak na moje najpoważniejszą trasą rowerową jest droga publiczna :) i niech nikt nam nie wmawia, że czarne... etc. :)