Z Trzebiatowa do Białogardu

Niedziela, 1 października 2017 • dodano: 01.10.2017 | Komentarze 6

Dzisiaj spokojny dojazd na pociąg, padło na Białogard. I dobrze, bo dzięki temu, nieco przez przypadek, nieco za namową wujka przejechałem się po "powąskotorowych" DDRach. Złego słowa, poza małymi wyjątkami, powiedzieć nie można. Myślę, że mogły by być bardziej szeroko reklamowane. Choćby w takim Gościnie, gdzie DDRka urywa się na 5 metrów przed obwodnicą, do której trzeba dojść przez chaszcze, wąską ścieżką - sprawdzałem, z drogi w ogóle nie widać początku tej kilkunasto kilometrowej trasy rowerowej. Nie wiem, może gdzieś w samym centrum tegoż miasteczka są drogowskazy...

Zimny wiatr, w dużej części czołowy.

Na stację jadę "na pałę" - nie sprawdzałem wczesniej rozkładu jazdy pociągów. Celowo, bo nie chciałem się spieszyć, a wiedziałem, że na pewno się jakoś wydostanę z tego Białogardu. I słusznie - docieram na godzinkę przed pospiesznym RYBAKIEM, najlepszym pociągiem do przewozu rowerów na tej trasie. Dwie godziny i jestem w Wejherowie.

| 14:04 środa, 4 października 2017 | linkuj Karczowałbym. ;)
| 07:29 wtorek, 3 października 2017 | linkuj W takim razie życzę Ci, byś rychło dostąpił wszystkiego co najlepsze w rowerowym świecie. To jest w Twoim zasięgu :)
| 07:27 wtorek, 3 października 2017 | linkuj Michał, niepotrzebnie się krygujesz jak panna na wydaniu. Każdy, kto przejechał BBTour zasługuje na wszystko co najlepsze w rowerowym świecie.
| 07:19 wtorek, 3 października 2017 | linkuj Jurek - stety, niestety nie. To byłaby parodia westernu przy moich prędkościach przelotowych ;)))

putin - nie zajeżdżałem, ale statystycznie rzecz biorąc nic się pewnie nie zmieniło :P
putin
| 20:53 poniedziałek, 2 października 2017 | linkuj Białogard kojarzy mi się z rynkiem, który jest całkiem ładny, ale nic się tam nie dzieje i jest okupowany przez ławkowych alkoholików. Ptzynajmniej tak to pamiętam sprzed 2 lat.
| 20:36 niedziela, 1 października 2017 | linkuj Do tej kolorystycznej stylówy najlepiej pasuje pomarańczowy strój CCC, masz? :)