D-Gumieńce-PDPD

Poniedziałek, 12 marca 2018 • dodano: 12.03.2018 | Komentarze 7

Rano zawijasem przez rondo Hakena, a potem przez Sikorskiego. Zaraz za Placem Kościuszki zrównuje się ze mną auto i miła Pani coś do mnie mówi. Wyciągam słuchawki i słyszę... że mam za wysoko siodełko, bo za mocno kołyszę biodrami. Mówię na to: "myśli pani?". "Nie myślę. Wiem". Kurde, zabiła mi ćwieka, bo w ostatnich dniach myślałem raczej o tym, by dać je lekko w górę... Hmm...

Potem z pracy do domu wpuścić hydraulika, a na koniec jeszcze kolejna praca, to już ostatni tydzień takiego kieratu. Najwyższa pora.
Aha, po drodze do pracy rano zajechałem do Piekarni Reczyńskich - tutaj jest najlepsze pieczywo w Szczecinie, a nawet, zastanawiał bym się, czy nie w Polsce. Ja lepszego nie jadłem, a pisząc te słowa już mi leci ślina na kolejne zakupy ;) Polecam solankę i rogala z makiem - wspaniałe są :)

| 07:54 środa, 14 marca 2018 | linkuj Polecam, naprawdę warto, szczególnie dla rogala z makiem, solanki i razowego-żytniego.
kamilzeswaja
| 22:32 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj Następnym razem jak będę w Szczecinie to chyba zawitam do tej piekarni.
| 22:09 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj Tunia, na Ludomiła Rayskiego, zaraz jak zjedziesz z Placu Grunwaldzkiego po prawej stronie.
| 19:57 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj musi się pani spodobał Twój tył ! ...a ta piekarnia gdzie jest ?
| 17:32 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj Nigdy nie miałem poczucia kołysania biodrami, a ona mogła obserwować mnie krótką chwilę, gdy dość żwawo ruszałem ze świateł. Obniżyłem z pół centymetra, kolana nic nie bolą, na razie tak zostawię.

Troll, sądząc po „outficie” pani to jakaś sportsmenka. Będę częściej jeździł przez Plac Kościuszki i wypatrywał czerwonego swifta ;)
Kot
| 17:17 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj Jeżeli rzeczywiście kołyszesz biodrami, to ona ma rację.
| 16:56 wtorek, 13 marca 2018 | linkuj Szkoda, że nie dopytałeś skąd pani taka wszystkowiedząca :) I czemu gapi Ci się na tyłek :)