Z portu przez "chociwelkę" i Bukową

Niedziela, 29 kwietnia 2018 • dodano: 29.04.2018 | Komentarze 10

Powrót z portu do domu, nieco okrężną drogą. Między innymi przez wciąż jeszcze nie otwartą dla ruchu "chociwelkę" - to ostanie chwile spokoju na tej trasie. Potem dawno nie jeżdżonymi drogami w okolicy Sowna - dojechałem przez Wielichówko i Cisewo aż do Morzyczyna. Stamtąd powrót przez Jęczydół i Kołbacz do domu. Ale z Kołbacza nie przez Stare Czarnowo, tylko od Śmierdnicy przez Drogę Bieszczadzką.

| 22:32 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj "Nieco okrężną" Powiedziałbym że bardzo okrężną :D no i powodzenia na trzysetce :)
| 19:46 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj Faktycznie, interesująca jej historia. I nawet w filmie wystąpiła :)
| 18:40 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj DW142, znana też jako betonówka (od nawierzchni, która właśnie jest zmieniana na asfalt) lub berlinka. Wygooglaj sobie. Bardzo ciekawa historia. To autostrada, która w domyśle miała łączyć Berlin z Królewcem. Prace przerwała wojna. A na ile były zaawansowane możesz zobaczyć na satelicie - począwszy od skrzyżowania z DK20 koło Chociwla i dalej na wschód :)
| 17:10 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj Co to "chociwelka"? Brzmi jak kocimiętka :)
| 16:51 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj Do Bukowej zawsze warto. Polecam :)
jotka
| 16:47 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj Dawno nie bylim ;) w Bukowej trzeba bedzie kiedyś ja odwiedzić :)
| 16:10 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj 4/4 ;)
| 15:52 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj Widzę że wszystkie fotki z bliski mi terenów.Droga do Cisewa,Cisewo,droga do Kołbacza i Kołowo
| 06:36 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj Pozdrawiam! :)
jotwu
| 05:03 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj Z opisu widać, że Twoja wycieczka prowadziła przez tereny, których nie znamy. W niedzielę przejechaliśmy podobne dystanse, mam zbliżoną ilość spalonych kalorii chociaż wątpię w wiarygodność tego wskaźnika, natomiast zupełnie nie da się porównywać danych dotyczących średniej szybkości jazdy :-) - jeździsz bardzo szybko.