Upalny Trzebiatów

Sobota, 28 lipca 2018 • dodano: 30.07.2018 | Komentarze 6

Nieplanowany wolny weekend postanowiłem wykorzystać na wizytę u wujka w Trzebiatowie, do którego jeżdżę dość regularnie. Dość w tym wypadku oznacza poprzednią wizytę w końcu września 2017, kiedy to pojechałem do niego jeszcze z Bolszewa. I prawdę mówiąc tamta trasa licząca 220 km mniej mnie zmordowała niż ten wyjazd. Od początku było wiadomo, że będzie upalnie. Mi takie temperatury zbytnio nie przeszkadzają, ale długi dystans plus obfitość odcinków terenowych o kiepskiej nawierzchni zrobiły swoje. Po drodze wypiłem 5,5 litra płynów. Dużo jak na taką trasę, ale i z termometra nie schodziło nic niżej 27 stopni. Trochę sobie wydłużyłem drogę, dodałem parę lubianych (iglickie lasy) fragmentów, jestem zadowolony :)

Katana1978
| 18:23 niedziela, 5 sierpnia 2018 | linkuj Ale mnie zasłodziło od tego mleka w tubce - przez samo patrzenie na fotę :)
Uwielbiałam to kiedyś ...
| 16:08 wtorek, 31 lipca 2018 | linkuj Kraina zapomniana przez Boga i ludzi, sądząc po drogach. :)
| 13:59 wtorek, 31 lipca 2018 | linkuj Drogi o nieciekawych nawierzchniach ale kilometraż w upał doskonały.
| 21:40 poniedziałek, 30 lipca 2018 | linkuj Dzięki :) ale wolno, za wolno, upał i tak wygrywa...

O, zdjęcia dodałeś!
| 21:08 poniedziałek, 30 lipca 2018 | linkuj Ale za to jak szybko Ty jeździsz ;)
| 20:35 poniedziałek, 30 lipca 2018 | linkuj Podziwiam... ja ledwo swoje pięć dyszek w tym piekle wykręcam i mam dość :)