Na start MPP 2018

Sobota, 15 września 2018 • dodano: 21.09.2018 | Komentarze 4

Po drodze zakupy w piekarni Konkola z Karwi - jak na złość przed nami zebrało się towarzystwo kupujące niezliczone ilości bułek, ciastek i bochenków. Te ostatnie oczywiście obowiązkowo do pokrojenia. Godzinę przed planowanym startem jesteśmy w bazie i w nieco nerwowej, ale i towarzyskiej atmosferze obserwujemy przygotowania. Bagaże jadące na metę trafiają do busa, wspaniali wolontariusze wręczają nam lokalizatory. Potem głos zabiera burmistrz Helu, popełniając dość żartobliwy błąd, mówi mianowicie, że jesteśmy niesamowici i podejmujemy się wielkiego wyczynu przejechania OSIEMDZIESIĘCIU SIEDMIU kilometrów w trzy dni ;)))

1. Widok z hostelowego pokoju - daleko Zatoka. Na mecie z okna widać będzie góry.

2. yoshko, czerkaw, żubr, linuś i ja - zwarci i gotowi do startu.

3. Pod latarnią

| 20:12 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Albo na monocyklach. Tylko wtedy teoria Trollkinga upada ;)

Jurek - szykuj się. To w głowie jest klucz do przejechania tego, nie w nogach :)
| 14:26 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Burmistrz Helu myślał że będziecie jechać na ślimakach.
| 21:29 sobota, 22 września 2018 | linkuj 87 km w 3 dni - to mógłby być narodowy sport ekstremalny, z dużymi szansami na to, że jakieś 50% społeczeństwa dojedzie do mety :)
| 20:11 sobota, 22 września 2018 | linkuj Zazdraszczam.