DP-Ceglana-D

Czwartek, 29 listopada 2018 • dodano: 30.11.2018 | Komentarze 7

Rano, przed pracą krążę w poszukiwaniu Wyborczej, do której dołączony był kalendarz ze świetnymi zdjęciami Adama Wajraka. Udaje mi się dopiero na shellu, bo w obu kioskach na Wyszyńskiego nakład był już wykupiony.

Po pracy zajazd na piwo i słynne, batatowe frytki do Ceglanej - w cywilnych ciuchach. I w nich, niestety, powrót potem aż na Podjuchy. Było rześko :)

| 23:19 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj No tak, z nimi nie ma konkurencji :)
| 23:05 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Racja! Choć placówki pocztowe są w obecnych czasach jeszcze śmieszniejsze od orlenów ;)
| 23:02 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Ajajaj, faktycznie - nie było stwierdzenia :) Choć w sumie moje podejrzenia okazały się słuszne :)
| 22:58 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Stoi w pierwszym akapicie, że shell :)
| 22:53 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Zakładam, że tą stacją nie był Orlen, z wiadomych (ostatnio) względów :)
| 22:49 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj No to przynajmniej nie miałeś chwili zwątpienia, bo mnie w ostatniej chwili olśniło, że przecież można zajechać na stację benzynową :) Już czeka na swoje miejsce na ścianie.
| 22:46 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Też polowałem :) Ale udało się dostać od ręki, w empiku.