DP-biblioteka-D

Poniedziałek, 3 grudnia 2018 • dodano: 06.01.2019 | Komentarze 5

Po pracy do biblioteki - na Barnima. Znam ją, bo gdy mieszkałem na Słowackiego to często wpadałem. Duży wybór i komfortowe warunki do podejmowania decyzji :) Wziąłem "Biednych ludzi z miasta Łodzi" o tamtejszym getcie. Wstrząsające bardzo, ale ciężko było się oderwać. Prawie (o ile pamiętam) 600 stron łyknięte raz-dwa.

| 22:10 poniedziałek, 7 stycznia 2019 | linkuj Google mi pokazuje, że mogła to napisać Iza Michalewicz. Audycji nie słuchałem, ale temat ciekawy, więc i to dopisuję. Dzięki :)
| 19:42 poniedziałek, 7 stycznia 2019 | linkuj po Twoim ostatnim wpisie na fb i wklejonych fragmentach ....podejrzewam ,że zachwyciłbyś się książką hinduskiej pisarki , której akcja dzieje się w Indiach kiedyś tam .....czytałam kilka razy i styl pisania i porównania i przenośnie ...i po prostu niesamowita .....tytuł "Bóg rzeczy małych "......polecam bardzo :)
| 23:59 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj Łazarewicza kojarzę. Też dopiszę do listy.

Kilka miesięcy temu w TOKu była audycja o książce o polskim archiwum X. Autorki nie pomnę, ale tytuł tak - „Zbrodnia prawie doskonała”.
| 22:10 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj Jeśli lubisz dokumenty, to polecam dwa ostatnio przeczytane (oczywiście inna tematyka) Cezarego Łazarewicza: "Koronkowa robota. Sprawa Gorgonowej" oraz "Żeby nie było śladów". Znakomite pióro.
| 22:00 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj Dodane do listy "do przeczytania"!