DPD

Wtorek, 4 grudnia 2018 • dodano: 06.01.2019 | Komentarze 6

Po pracy jadę na zakupy i udaje mi się (z kronikarskiego obowiązku: w "kerfurze") nabyć polecane usilnie przez Trollkinga dodatki do kanapek :) Potwierdzam - są pyszne.

| 00:04 wtorek, 8 stycznia 2019 | linkuj Gdy widzę Wybiórczą,
to flaki mi burczą.

Powinni do każdej gazety dodawać słoiczek Piekielnej gratis.
| 22:04 poniedziałek, 7 stycznia 2019 | linkuj Też widziałem tę Wybiórczą w tle, ale byłem ciekaw, czy Mors sam wyniucha. Wyniuchał :)

Jurek - "saperska" jednak przegrywa z piekielną. Spróbuj :)
Jurek57
| 19:53 poniedziałek, 7 stycznia 2019 | linkuj A ja pamiętam Musztardę Sarepską Pegaza ! Była nie tylko smaczna ale i zaj .....ie ostra.
Producent położył też kamień milowy w rozwoju języka polskiego oraz szeroko pojętej kultury.
Odpowiednie opakowanie >musztardówka< to coś co w niektórych okolicznościach było niezbędne a wręcz pożądane. No i wpłynęło na kulturę spożycia ... ! :-)

Wyobrażasz sobie np. picie ze słoika ? Fe ...
To przecież cofnęło by nasze obyczaje o stulecia ! :-)
| 23:55 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj Troll, ja dziękuję za polecenie :)

mors, masz Ty oko. Tak, to GW :)
| 23:47 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj Musztarda piekielna a gazeta w tle to chyba GW - faktycznie, dobrany zestaw. ;D:D ;p ;)
| 22:05 niedziela, 6 stycznia 2019 | linkuj Oooo :) Cieszę się, że smakują. Nabyłeś najlepszy zestaw :)