Deszczowy Kołbacz

Sobota, 14 grudnia 2019 • dodano: 15.12.2019 | Komentarze 2

Pech. Zaraz po wyjściu zaczęło kropić. I tak kropiło równomiernie do samego końca, nic mniej, nic więcej.

Na Drodze Bieszczadzkiej wyprzedza mnie samochód, a w nim ktoś na kształt leśniczego mówi, że nie powinienem jechać dalej, bo "tam myśliwi, będą strzelać proszę pana". Tego mi było trzeba ;) Pytam - w poprzek drogi będą strzelać? No nie. Z boków. No to jadę. Mijałem to towarzystwo, kilku się nawet ukłoniło... :D Nie pojmę tej pasji nigdy.

| 22:10 niedziela, 15 grudnia 2019 | linkuj No ja bym uważał, bo oni nawet jak chcą prosto strzelać, to "czasem" nie wychodzi. Pól biedy, jak trafiają swoich (znają ryzyko), gorzej gdy ginie osoba przypadkowa. Coś na kształt leśniczego słusznie ostrzegało :)

Oczywiście zdanie mamy takie same na temat tych ludzi z jakimś dziwnym defektem w mózgu, bo inaczej nie nazwę pasjonowania się zabijaniem.
| 22:06 niedziela, 15 grudnia 2019 | linkuj oj .oj ...chyba lepsze to niż rzeźnia .....sorry ...tylko tak mówie ....