• Sprzęt Kazik

Meklemburgia z Adamem

Piątek, 2 października 2020 • dodano: 02.10.2020 | Komentarze 4

Znów z Adamem - dobry kompan, bo nie marudzi (a jeżeli już to jest to marudzenie w jakiś tam sposób uzasadnione :P), ma podobne podejście do jazdy rowerem, a przy tym jeszcze dobrze się rozmawia. Dziś "sponsorem" naszego wyjazdu był stety-niestety wolny piątek. Tym razem dojazd samochodami pod niemiecką granicę w Lubieszynie. I stamtąd na spokojne, równe, asfaltowe dróżki u sąsiadów. Widoki pierwsza klasa, ale takie już październikowe. Aha, jeszcze owoce z przydrożnej gruszy w Schmagerow - dawno tak dobrych nie jadłem, też pierwsza klasa.

| 18:22 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Korzystaj, bo jeszcze znowu zamkną granice ;)
| 18:13 niedziela, 4 października 2020 | linkuj A ja jeszcze w tym roku nie byłem rowerem za granicą,będzie to trzeba naprawić.
| 08:27 sobota, 3 października 2020 | linkuj Tam w ogóle jest bardzo dużo takich alej owocowych (choć to drzewko stało akurat przy posesji, ale już za ogrodzeniem).
| 21:44 piątek, 2 października 2020 | linkuj Gruszki za free, takie nieogrodzone? W Polsce już coraz rzadszy widok :/