• Sprzęt Author Stratos

Środa, 11 sierpnia 2010 • dodano: 12.08.2010 | Komentarze 3

STARGARD-Grzędzice-PKP-Szczecin(Zdroje-port-Dąbie)-PKP-STARGARD

widmo
| 06:54 sobota, 14 sierpnia 2010 | linkuj Dzięki za info, do kontenera na pewno nie pojadę skoro własnych części nie można dawać :) Wolę mieć kontrolę nad wszystkim ;)
| 08:14 piątek, 13 sierpnia 2010 | linkuj W Stargardzie nie mogę, bo jeszcze nie oddawałem:) Daję już któryś raz z rzędu do coolbike`a na Wyszyńskiego i jak na razie (odpukać!) nie mam powodów do narzekań. Natomiast co do Stargardu to z relacji jednego z członków STC dowiedziałem się, że są zasadniczo dwa serwisy rowerowe-jeden na Wielkopolskiej, w takim charakterystycznym "kontenerze" postawionym w obrębie prywatnej posesji (właściciel niechętnie patrzy na przyniesienie swoich części, woli, żeby kupić u niego-to akurat sprawdziłem kiedyś osobiście, gdy powiedział mi, że nie mam przynosić mu do założenia części kupionych na allegro) i drugi na Bydgoskiej, gdzie podobno jest całkiem niezły poziom, ale nawet nie wiem jaka jest dokładna lokalizacja. Jest jeszcze sklep na os. Zachód, ale nie mam pojęcia czy oni się serwisem zajmują.
widmo
| 07:56 piątek, 13 sierpnia 2010 | linkuj Przeczytałem na blogu Shrinka, że oddałeś rowerek do serwisu. Możesz mi jakiś w Stargardzie polecic? Pewnie kiedyś będzie potrzebny...