• Sprzęt Author Stratos

Naprawa główna

Czwartek, 12 sierpnia 2010 • dodano: 14.08.2010 | Komentarze 2

STARGARD-PKP-SZCZECIN(dworzec-port-COOLBIKE-serwis, wymiana napędu i koła)

W ramach "I etapu modernizacji" odstawiłem dziś rower do serwisu.

Wymiana:
- przerzutki tylnej z acera (kupiona i założona w XI.2009 po zerwaniu haka i zmieleniu starej alivio) na alivio;
- kasety 8 rz. alivio no kolejną taką samą kasetę;
- korby, a w zasadzie zębatek korby, przy czym blat z 44 zębów na 48 zębów;
- łańcucha;
- koła tylnego (na piaście novatec, obręcz rigida chrina);
- dodatkowo zmiana linek przerzutek przedniej i tylnej wraz ze zmianą pancerzy tychże.

| 06:05 poniedziałek, 16 sierpnia 2010 | linkuj W weekend prawie nie jeździłem, ale dzisiaj w drodze do pracy mogłem się tym nacieszyć (aż szkoda wjeżdżać w błoto;) ). Najbardziej odczuwalne jest zmniejszenie oporów podczas jazdy, co wiążę ze zmianą piasty.
widmo
| 05:56 poniedziałek, 16 sierpnia 2010 | linkuj Na 48 będziesz miał teraz moc :)