• Sprzęt Author Stratos

Ińska Wstęga przez Bytowo

Niedziela, 26 czerwca 2011 • dodano: 27.06.2011 | Komentarze 4

STARGARD-Strachocin-Ulikowo-Pęzino-Barzkowice-Tarnowo-Dobrzany-Krzemień-Bytowo-Ciemnik-Kozy-Dobrzany-Wiechowo-Barzkowice-Pęzino-Ulikowo-Strachocin-STARGARD

Zakładałem zrobić około 80 km, a na koniec znów przekroczyłem stówkę.

Nie chce mi się za bardzo rozpisywać. Pogoda była ok, pochmurno, ale nie za zimno; deszcz lekko mnie zmoczył jedynie w Dobrzanach i przez kilka km po ruszeniu z tej miejscowości.

Głównym celem była Ińska Wstęga, ale chciałem do niej dojechać inną, klimatycznie wyglądającą asfaltówką, czyli trasą Dobrzany-Krzemień-Bytowo. Moje przewidywania sprawdziły się w 100%-droga co prawda nie jest tak interesująca jak Kozy-Ciemnik, ale też jest bardzo fajnie-wąsko, przez las i pięknie położone dwie wsie-Krzemień i Bytowo.

Oczywiście Kozy-Ciemnik, czyli wspomniana Ińska Wstęga poza wszelką konkurencją. Nadal uważam, że jest to najpiękniejsza droga w Zachodniopomorskiem-jeziora raz z jednej, raz z drugiej strony, serpentyny i oczywiście dzika zwierzyna. Będę tam wracał na pewno, bo sama w sobie może być celem wypadu.

Wrzucam odrobinę zdjęć, ale i tak nie oddają uroku miejsca. Po prostu trzeba się tam wybrać, a potem jak najczęściej wracać;)

Wiatraki pod Pęzinem © michuss

Pod Sulinem © michuss

Pod Goliną © michuss

Misiacz
| 21:48 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Niektóre drogi to wyglądały na lekko upierdliwe.
Droga Dobrzany-Krzemień - pięknie prezentuje się na fotce, brzozy naprawdę robią wrażenie (to nie jest tak, że piszę, żeby tylko komentarz był fajny czy co...ale w tych brzozach naprawdę wg mnie COŚ jest).
| 08:26 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj shrink-to możemy się wstępnie np. na październik umówić. ;)
Mati94
| 08:05 poniedziałek, 27 czerwca 2011 | linkuj Też uwielbiam jazdę po wąskich asfaltówkach wśród drzew;)