Szczecin - Stargard Szczeciński

Poniedziałek, 16 kwietnia 2012 • dodano: 16.04.2012 | Komentarze 8

SZCZECIN(PORT-Dabie-Wielgowo)-Wielichówko-Cisewo-Grzędzice-STARGARD

Dzisiaj postanowiłem wrócić lasem. Zamiar wcieliłem w życie wbijając się w Wielgowie w las na drogę do Sowna, a potem odpowiednio manewrując dotarłem do Grzędzic, z których (jakby mi było mało) powrót też na terenowo do samego Stargardu ulicą, bodajże, Podmiejską.

Stargard Szczeciński na horyzoncie © michuss

W polu © michuss

lukasz78
| 09:27 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Traktory zdobędą wiosnę! :)
| 12:11 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Możliwe, bo po 16 byłem w okolicy kładek.
widmo
| 11:59 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Prawdopodobnie wczoraj po 16 mijaliśmy się w okolicy kładek na Gdańskiej. Pozdrawiam.
sargath
| 06:47 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj ja też się dołączam, a jak by nie było tych maszyn rolniczych tylko ten gość to fajne złudzenie pustyni by było :))
rowerzystka
| 22:38 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Popieram Misiacza, rewelacja :)
| 19:54 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Znalazłem się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. ;)
Misiacz
| 19:44 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Naprawdę fajne jest TO ZDJĘCIE (KLIK) :))).