Niedźwiedź

Niedziela, 20 maja 2012 • dodano: 20.05.2012 | Komentarze 4

STARGARD-Morzyczyn-Zieleniewo-Jęczydół-Bielkowo-Kobylanka-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-STARGARD

Już myślałem, że w ten weekend nie przejadę ani kilometra i nie wykorzystam wspaniałej pogody. Jednak udało się wygospodarować czas w niedzielny wieczór-wyjazd o 19.57, powrót około 21.45 (w drodze powrotnej zajechałem do tesco na drobne zakupy).

Warunki do jazdy wspaniałe, niewielki wiatr, bardzo ciepło, bez pachnie, ptactwo śpiewa-czego chcieć więcej;)

lukasz78
| 08:52 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Stary niedźwiedź mocno śpi - tak mi się od razu skojarzyło, jak zobaczyłem tytuł notki :)
rowerzystka
| 22:53 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj W maju kwiaty dość intensywnie pachną, a zwłaszcza pod wieczór. Dosłownie bajka :)
| 21:29 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Tak, super wygląda wieża kościoła w Bielkowie. :)
| 21:17 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj w tamtym roku na plenerze prawie codziennie jeżdziłam tak mniej więcej ...z Morzyczyna ...i ta droga Jęczydół- Bielkowo ! rewelacja - tam to można by jechać i jechać ! i powolutku trzeba ...jest magiczna zwłaszcza o zachodzie , nie ?