Niedźwiedź przez Poczernin

Niedziela, 9 grudnia 2012 • dodano: 09.12.2012 | Komentarze 7

STARGARD-Żarowo-Lubowo-Poczernin-Sowno-Reptowo-Niedźwiedź-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-STARGARD

Niemal dokładna powtórka trasy z wczoraj, tyle, że zrobiona w odwrotną stronę (ma tę zaletę, że praktycznie nie korzysta się z dróg o większym ruchu samochodowym, co przy takiej pogodzie ma znaczenie).

Dzisiaj warunki diametralnie różne od wczorajszych. Pochmurno, bardzo silny, południowy wiatr, który najmocniej odczułem na odcinku od stacji benzynowej w Motańcu do Stargardu (do kompletu ostro zacinało śniegiem). W lesie spokojniej, chociaż też zdarzały się odcinki z mocniejszymi podmuchami.

W Niedźwiedziu postój na zakup pepsi coli + kilka na zdjęcia.

Nie chcę zapeszać, ale opony jak na razie sprawują się nienagannie. Ilość gleb w ostatnim czasie: 0. :)

Michuss w całej okazałości ;) © michuss

Zima pełną gębą © michuss

lukasz78
| 10:39 poniedziałek, 10 grudnia 2012 | linkuj Wczoraj to i u nas lodem powialo, wieje do dziś, na szczęście na dłuższej sobotniej trasie zostało mi to oszczędzone... Zima panie zima!
| 19:03 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Widzę że też miałeś wycieczkę extrem. Moja chyba bardzie bo na cienkich oponach.
gdynia94
| 18:04 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Nie trzeba oglądać pogody w telewizji żeby zobaczyć co slychać w kraju, wystarczy wchodzić na blogi znajomych i wszystko wiadomo: gdzie jest śnieg a gdzie nie ma, gdzie mróz duży a mały, gdzie wieje, itp ;)
| 17:28 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Fakt, miałem poglądową lekcję na temat wpływu warunków pogodowych na jazdę. Wczoraj żal mi było kończyć i wracać do domu, a dzisiaj wypatrywałem świateł Stargardu niczym zbawienia. ;)

Mati-dzięki.
siwobrody
| 17:13 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Oj wesoło dziś sypał śnieg a zwłaszcza po południu.
Niezły dystans jak na taki śnieg.
Mati1992
| 16:13 niedziela, 9 grudnia 2012 | linkuj Airline''k :) super:)