Miedwie

Poniedziałek, 10 grudnia 2012 • dodano: 10.12.2012 | Komentarze 9

Nad Miedwie i z powrotem. Wyjazd 21, powrót 23.

Miałem nie jechać, ale coś mnie tknęło, żeby jednak po pracy "kopnąć" się trochę po śniegu. "Kopnięcie" okazało się przedzieraniem przez lekko zmrożony śnieg (od Lipnika do skrzyżowania w Kunowie dziewiczy), co na moich dość wąskich oponach było momentami trudne. Dość powiedzieć, że przez większą część trasy na liczniku rzadko wyświetlała się liczba większa od 10.

Ale przynajmniej wiem, że po wczorajszej śnieżycy byłem dziś jedynym, który dotarł DDRką nad Miedwie:)

Nad Miedwiem © michuss

Jeden i drugi mój - DDRka Stargard-Motaniec :) © michuss

| 14:31 sobota, 22 grudnia 2012 | linkuj Trzeba miec samozaparcie by w takim sniegu jeździć :)
gdynia94
| 16:19 środa, 12 grudnia 2012 | linkuj Na ostatnim zdjęciu po prawej, widać, że kot też dał radę :D
siwobrody
| 19:44 wtorek, 11 grudnia 2012 | linkuj Co do prędkości to się zgadzam - nie da się poszaleć.
Co do wysiłku w pokonywaniu oporów śniegu to wrażenie jakby się jechało pod stromą górę .
Ale wrażenia z takiej jazdy niesamowite.
| 08:45 wtorek, 11 grudnia 2012 | linkuj Noooo gratulacje ,mój rower pewnie nie dał by rady.
| 07:51 wtorek, 11 grudnia 2012 | linkuj Heh, faktycznie:)))

Piwko było (i to grzane), ale oczywiście dopiero po jeździe. ;)
| 23:09 poniedziałek, 10 grudnia 2012 | linkuj Nie, gmina Stargard Szczeciński nie stanęła na wysokości zadania. DDRka była odśnieżona od ronda do znaku "koniec terenu zabudowanego", krótki kawałek na wysokości pętli autobusowej w Lipniku i potem dopiero od przystanku zaraz za krzyżówką na Kunowo.

Nie wiem jak dalej, ale w obrębie Miedwiecka i Zieleniewa spychacz przejechał.
| 23:04 poniedziałek, 10 grudnia 2012 | linkuj czyli ścieżka nie odśnieżona ? Zazdroszczę wycieczki !