Niedźwiedź przez Poczernin

Piątek, 4 stycznia 2013 • dodano: 04.01.2013 | Komentarze 7

STARGARD-Żarowo-Lubowo-Poczernin-Sowno-Reptowo-Niedźwiedź-Kobylanka-Morzyczyn-promenada nad Miedwiem-Zieleniewo-STARGARD

Korzystając z jednego dnia urlopu i dość ładnej pogody (bez deszczu, ale dość mocno wiało z zachodu) postanowiłem wybrać się na "moją" zimową trasę. Mała modyfikacja w okolicy Poczernina, bo miast przez las i nowy wiadukt do Sowna pojechałem betonówką, docierając nią aż do wiaduktu pod Strumianami. Potem tradycyjnie przez las do Reptowa, Niedźwiedź, znów przez las do stacji paliw za Motańcem i DDRką do Stargardu.

Wyjazd urozmaicała mi zimna kawa z termosu. Tak, tak, to ekonomiczny termos, który kupiłem za 20 zł w zeszłym roku w Biedce-jego cechą jest to, że przy zimowej pogodzie wszystkie ciepłe napoje w przeciągu pół godziny robią się zimne;)

| 18:57 niedziela, 6 stycznia 2013 | linkuj Dzięki, cieszę się, że się podobają. ;)
| 20:30 piątek, 4 stycznia 2013 | linkuj lewy, wiem, bo już kilka razy w "dawnych czasach" kupowałem sobie takie krótkie błotniki. ;)
lewy89
| 20:09 piątek, 4 stycznia 2013 | linkuj Bo zasadniczo tylko pełne blotniki dają w miarę dobra ochronę przed brudem. Przy wszystkich innych rodzajach trzeba się liczyć z tym że nie będzie czysto, a jedynie częściej. :)
| 15:03 piątek, 4 stycznia 2013 | linkuj Do innych niż pełne nie mam zaufania, a takich nie chcę zakładać. ;)
Shrink | 14:54 piątek, 4 stycznia 2013 | linkuj Przydałby Ci się błotnik ;)