Stepnica komunikacyjnie

Sobota, 2 marca 2013 • dodano: 02.03.2013 | Komentarze 6

STARGARD-Żarowo-Smogolice-Poczernin-Bolechowo(z powrotem: Podańsko-Przemocze)-Goleniów-Widzieńsko-Stepnica-STARGARD

Po dłuższej przerwie do pracy na rowerze. Od dawna planuję zrobić "setkę" w zimowych miesiącach (grudzień, styczeń, luty) i ciągle nie mogę się zebrać. I tak w tym roku jest lepiej, bo w 2012 pierwsza stówa wpadła trochę później (kebab we Wkryujściu).

Dziś warunki do jazdy dobre. Cały czas słonecznie. Rano mróz, dzięki czemu leśne drogi pokonałem bez problemu. W drodze powrotnej mrozu nie było, ale za to wiał bardzo silny, zachodni wiatr, uprzykrzający jazdę. Pod koniec trasy byłem już dość mocno zmęczony.

Kilka miesięcy temu zwróciłem uwagę na liczby wymalowane na drzewach między Tarnowcem a wsią Przemocze. Dziś niestety niektóre z tych drzew zostały już wycięte. Szkoda ich bardzo.

dornfeld
| 18:33 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj Przykro się robi patrząc na drugie zdjęcie.
| 19:24 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj tunislawa: stety/niestety codziennie tej trasy nie pokonuję, a jeśli już to robię to korzystam głównie z samochodu. :)

Marek1985: nic mnie tak nie wpienia jak wycinka drzew przydrożnych. Już nie miałem chęci wyciągać aparatu, ale poległa też aleja w okolicy dworca PKP w Goleniowie. :/
| 11:09 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj wow ! To daleko masz do tej pracy ! Chyba codziennie rowerkiem sie nie da !
| 17:48 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Nie, to jest stała traca dom-robota nr 3-dom, którą z reguły pokonuję puszką. ;)
lukasz78
| 17:44 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Jakieś nowe gminy wpadły do kolekcji?