Stepnica komunikacyjnie

Środa, 17 kwietnia 2013 • dodano: 17.04.2013 | Komentarze 3

STARGARD-Żarowo-Lubowo-Poczernin(z powrotem Sowno-Smogolice)-Bolechowo(z powrotem Podańsko-Przemocze)-Goleniów-Miękowo-Widzieńsko(z powrotem Widzieńsko-Wierzchosław)-Stepnica-STARGARD

Ponieważ wiosna zawitała na dobre, a ostatnimi czasy nie miałem czasu na rower w weekend postanowiłem sobie zrobić wolne w tygodniu i tym sposobem nie poszedłem do jednej pracy po to, żeby sobie spokojnie na rowerze pojechać do drugiej :)

Pierwsza jazda w tym roku bez czapki i rękawiczek. Jechałem w bluzie i momentami było mi za ciepło, chociaż muszę przyznać, że podczas powrotu, blisko Stargardu oprócz zmęczenia odczuwałem też nieprzyjemny chłód. Końcówka trasy po zmroku.

gdynia94
| 20:45 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Wiosna na dobre już przyszła. Spóźniona ale dobrze, że jest :)
4gotten
| 21:22 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj wieczory są jeszcze dość chłodne, ale w ciągu dnia bywa nawet cieplej niż w niektóre dni ubiegłorocznego lata.
| 20:33 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj W takim czasie jak ty ja robię połowę kilometrów :D