Pyrzyce nocą

Piątek, 19 kwietnia 2013 • dodano: 20.04.2013 | Komentarze 7

STARGARD-Giżynek-Golczewo-CARGOTEC-Warnice-Reńsko-Obryta-Okunica-Pyrzyce-Żabów-Stare Czarnowo-Kołbacz-Bielkowo-Kobylanka-Morzyczyn-promenada nad Miedwiem-Zieleniewo-STARGARD

Jakoś w tygodniu ze strony 4gotten padła deklaracja, że zamierza objechać Miedwie. Zaproponowałem więc w komentarzu, żeby zrobić to wieczorem. Ponieważ 4gotten ma nowe, bardzo przyzwoite oświetlenie chętnie przystał na ten pomysł i koniec końców o 21 spotkaliśmy się przy Rondzie 15 Południk.

Trasa została nieco zmodyfikowana i nie wiodła ściśle wokół Miedwia-pojechaliśmy do Pyrzyc, gdzie zatrzymaliśmy się na pamiątkowe foto. Niestety obiektyw, który wziąłem ze sobą nie nadaje się do robienia zdjęć, więc wrzucam jedyną fotkę, która wyszła jako-tako.

Wiatr północno-zachodni, najbardziej doskwierał na odcinku od Obrytej do Pyrzyc i potem na starej trójce.

Wyjazd z domu o 20.45, powrót około 0.30.

4gotten, dzięki za wspólną jazdę!

gdynia94
| 21:18 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj W końcu jazda po zmierzchu przestała znaczyć kręcenie w mrozie, śniegu o godzinie 16 30 :)
| 10:26 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Może to nie trasa maratonu dookoła Miedwia ale przejazd super :)
| 22:05 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj 4gotten: mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu któregoś dnia to wypali.

strus: nie, ja na rynku przy Reja nie byłem jakieś 3 lata. ;)

Marek1985: dokładnie, szczególnie cenne jest to, że wzniesienia jakby jakieś łatwiejsze do pokonania. ;)

Shrink: DPK to bezsprzecznie jedna z najlepszych wypraw rowerowych w życiu. :)
Shrink | 20:04 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj Przypomina mi się zamek w Pęzinie późną, letnią nocą. To był klimat... :)
| 08:36 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj Nigdy jeszcze nie jechałem o tak późnej porze na rowerze.ps. michuss czy to jechałeś przez rynek przy Reja?
4gotten
| 08:01 sobota, 20 kwietnia 2013 | linkuj nie ma za co. Dzięki za dobre tempo, no i szykuj się na Szczecin by night...