m i c h u s s

avatar Na BSach przebyłem 133994.92 km z prędkością średnią 21.52 km/h.
Więcej o mnie.




Follow me on Strava




button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Październik, 2010

Dystans całkowity:650.58 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:30:42
Średnia prędkość:21.19 km/h
Maksymalna prędkość:43.40 km/h
Liczba aktywności:29
Średnio na aktywność:22.43 km i 1h 03m
Więcej statystyk
  • DST 22.64km
  • Czas 01:03
  • VAVG 21.56km/h
  • VMAX 39.06km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin komunikacyjnie

Środa, 20 października 2010 • dodano: 25.10.2010 | Komentarze 0

STARGARD-PKP-Szczecin(dworzec-port-Dąbie)-PKP-STARGARD
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 21.89km
  • Czas 01:07
  • VAVG 19.60km/h
  • VMAX 37.92km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin komunikacyjnie

Wtorek, 19 października 2010 • dodano: 25.10.2010 | Komentarze 0

STARGARD-PKP-Szczecin(dworzec-port-Dąbie)-PKP-STARGARD
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 23.60km
  • Czas 01:07
  • VAVG 21.13km/h
  • VMAX 37.20km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin komunikacyjnie

Poniedziałek, 18 października 2010 • dodano: 25.10.2010 | Komentarze 0

STARGARD-PKP-Szczecin(dworzec-port-Dąbie)-PKP-STARGARD
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 3.19km
  • Czas 00:11
  • VAVG 17.40km/h
  • VMAX 26.70km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Stargard komunikacyjnie

Niedziela, 17 października 2010 • dodano: 25.10.2010 | Komentarze 0

STARGARD
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 23.73km
  • Czas 01:07
  • VAVG 21.25km/h
  • VMAX 38.29km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin komunikacyjnie

Piątek, 15 października 2010 • dodano: 16.10.2010 | Komentarze 1

STARGARD-PKP-Szczecin(dworzec-port-Dąbie)-PKP-STARGARD
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 26.95km
  • Czas 01:15
  • VAVG 21.56km/h
  • VMAX 41.47km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin komunikacyjnie

Czwartek, 14 października 2010 • dodano: 16.10.2010 | Komentarze 0

STARGARD-PKP-Szczecin(dworzec-port-Dąbie)-PKP-Grzędzice-STARGARD
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 21.38km
  • Czas 01:01
  • VAVG 21.03km/h
  • VMAX 40.06km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin komunikacyjnie

Środa, 13 października 2010 • dodano: 16.10.2010 | Komentarze 0

STARGARD-PKP-Szczecin(SzPC-port-Dąbie)-PKP-STARGARD
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 13.13km
  • Czas 00:42
  • VAVG 18.76km/h
  • VMAX 36.50km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin komunikacyjnie

Wtorek, 12 października 2010 • dodano: 16.10.2010 | Komentarze 0

STARGARD-PKP-Szczecin(SzPC-port-SzPC)-PKP-STARGARD
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 21.92km
  • Czas 01:04
  • VAVG 20.55km/h
  • VMAX 35.50km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin komunikacyjnie

Poniedziałek, 11 października 2010 • dodano: 16.10.2010 | Komentarze 0

STARGARD-PKP-Szczecin(SzPC-port-Dąbie)-PKP-STARGARD
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 121.18km
  • Czas 05:03
  • VAVG 24.00km/h
  • VMAX 36.50km/h
  • Sprzęt Author Stratos
  • Aktywność Jazda na rowerze

Stepnica

Niedziela, 10 października 2010 • dodano: 10.10.2010 | Komentarze 3

STARGARD-Grzędzice-Żarowo-Poczernin-Przemocze-Podańsko-Goleniów-Miękowo-Wierzchosław-Widzieńsko-Stepnica-Modrzewie-Goleniów-Zabród-Przemocze-Sowno-Smogolice-Żarowo-STARGARD




Myślałem, że w tym roku już obszerniejszej relacji z rowerowego wypadu nie zamieszczę. Jednak los chciał inaczej-dostałem zaproszenie na obiad do znajomych ze Stepnicy, co oznaczało zrobienie ponad „stówy” jeszcze w tym roku.

Wyjazd, podobniej jak przed dwoma tygodniami, kiedy zmierzałem do Polic, nastąpił około 10. Trasa wiodła do Goleniowa jak najkrótszą drogą-nie chciałem się forsować, tym bardziej, że przeszedłem już raczej do trybu komunikacyjnej jazdy na rowerze, choćby skracając dystans, który pokonuję codziennie w drodze do i z pracy. Dlategoteż najpierw dotarłem do Grzędzic, na skróty, przez pola.

Droga Grzędzice-Żarowo © michuss


Potem dobrze znanymi „ścieżkami” do Poczernina. Cały czas w głowie chodziła mi myśl, czy z Poczernina „przebić” się do „betonki”, czy może sprawdzić drogę, która z Poczernina wyprowadza w kierunku skrzyżowania dróg wojewódzkich w okolicy Strumian. W końcu wybrałem to drugie rozwiązanie, z tym, że do wspominanej krzyżowki nie dotarłem. Dojechałem za to do „betonówki”, którą przeciąłem i dalej, polną drogą jąłem się kierować na północ, ku nieodległej ścianie lasu. Po dojechaniu do linii drzew miałem do wyboru skierować się w prawo lub w lewo. Wybrałem drugi kierunek i po małym kluczeniu leśnymi drogami dojechałem boczną drogą do Przemoczy. To bezapelacyjnie najkrótszą trasa, którą można się tu dostać ze Stargardu (czy najszybsza? Nie wiem, momentami nawierzchnia słaba). Z Przemoczy znaną drogą do Goleniowa (najpierw chciałem jechać przez Zabród, ale po zastanowieniu zostawiłem sobie ten wariant na powrót, a do Goleniowa skierowałem się przez Podańsko). Jechało się bardzo dobrze-wiatr w ogóle nie przeszkadzał, a kolorowe liście na drzewach dodawały jesiennego klimatu wyprawie.

W Goleniowie kieruję się do jednego z marketów, gdzie robię drobne zakupy związane z wizytą, a potem przez ul. Wolińską i wiadukt nad krajową „szóstką”, wjeżdżając na „trójkę” zmierzam do Miękowa. Z mapy wynikało, że miejscowość ta posiada obwodnicę. Jednak rzeczywistość okazała się inna, gdyż taka droga dopiero jest budowana. Oczywiście w wiosce na drodze zanika pobocze, a potem jest jeszcze gorzej, bo ustawione są pachołki ograniczające obydwa pasy, skutkiem czego miejsca na jazdę na rowerze praktycznie nie ma. Na szczęście odcinek taki nie jest długi i po chwili skręcam w lewo, w kierunku Stepnicy. Droga prowadzi cały czas przez las, na moment tylko z niego wychodząc w miejscowości Wierzchosław. Nawierzchnia nie najgorsza do krzyżówki w Widzieńsku, potem mocno zniszczona. Przed omawianą krzyżowką drogę przecina „ścieżka rowerowa”, poprowadzona ze Stepnicy szlakiem kolei wąsktorowej, którą kiedyś można było to dojechać aż z Gryfic. Niestety, wspomniana ścieżka wysypana jest jakimś tłuczniem, co sprawia, że korzystanie z niej nie jest czymś przyjemnym.

Po dojechaniu do Stepnicy (godz. 13), a przed wizytą u znajomych dojeżdżam jeszcze do portu, w którym nie ma nikogo oprócz wędkarzy. W oddali widoczne są kominy ZCH Police oraz jakaś jednostka idąca torem ze Świnoujścia do Szczecina.

Port w Stepnicy © michuss


Wyjazd w drogę powrotną zaplanowałem na 16. Tym razem do Goleniowa postanawiam jechać tradycyjnie, czyli przez Kąty i Modrzewie. Widoki są miłe, bo na drzewach widoczna jest już jesień. Odcinek jest dla mnie dziewiczy tylko do Modrzewii, bo trasę Modrzewie-Goleniów i dalej do Stargardu zaliczyłem w tym czerwcu tego roku podczas wizyty w Świętej.

Od Goleniowa przez Zabród, Stawno, Przemocze, Sowno, Żarowo do Stargardu. Pierwszy i zarazem ostatni postój podczas drogi powrotnej za Sownem, w okolicy skrzyżowania na Poczernin.

Podsumowując-dobrze dostać zaproszenie od znajomych, przynajmniej jest mobilizacja, żeby wsiąść na rower w tak niesprzyjającej aurze (całą drogę, oprócz tego, że słonecznie było też bardzo zimno).

Odcinek Stepnica-Modrzewie © michuss


Goleniów © michuss


Różnica w km z mapy wynika z niezaznaczonej przejażdżki po Stargardzie.
Kategoria wycieczka