Szczecin (komunikacyjnie)

SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Zdroje-BUKOWE)

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

Klasyczne dpd. Rano z postojem w lidlu na zakupy śniadaniowe. Zaś powrót w trybie ekspresowym. Na tyle ekspresowym, że pomijam Most Cłowy i przejeżdżam na skróty, nieprzyjemną ścieżką przez Most Pionierów. Tempo takie, a nie inne, bo spieszyłem się do pracy (nowej, póki co z doskoku). Co ciekawe mieści się w tym samym bloku, w którym mieszkam (identycznie miałem, gdy mieszkałem jeszcze w Stargardzie, co stanowi ciekawy zbieg okoliczności). Dyżur mija mi spokojnie, był wręcz nijaki, dokładne przeciwieństwo tego sprzed tygodnia, który dostarczył całą masę emocji.

| 16:20 środa, 10 grudnia 2014 | linkuj Za późno. Błąd został popełniony, gdy w maju przeniosłem się ze Stargardu do Szczecina, znacznie zmniejszając dystans do pracy właściwej, że tak ją określę. ;)

Ta praca to dodatek, jest niejako robotą nr 2 i przebiegi aż tak bardzo nie ucierpią, bo do dotychczasowej pracy o takim charakterze i tak (poza małymi wyjątkami) jeździłem autem. ;)

Aga: specjalnie dla 11 km nie ma sensu z domu wychodzić, a co dopiero mówić o przyodziewaniu obciślaków. ;)
| 16:11 środa, 10 grudnia 2014 | linkuj Nie bierz tej roboty - jak będziesz pracował w miejscu zamieszkania to roczne przebiegi troszku ucierpią...