m i c h u s s

avatar Na BSach przebyłem 133994.92 km z prędkością średnią 21.52 km/h.
Więcej o mnie.




Follow me on Strava




button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 44.33km
  • Teren 2.30km
  • Czas 02:10
  • VAVG 20.46km/h
  • VMAX 43.18km/h
  • Temperatura 10.0°C
  • Kalorie 1226kcal
  • Podjazdy 279m
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin (komunikacyjnie)

Wtorek, 13 stycznia 2015 • dodano: 13.01.2015 | Komentarze 13

SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo-Sławociesze-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

Rano, gdy zatrzymałem się po bułki w cukierni zorientowałem się, że to mój ostatni dojazd na rowerze do pracy. Tej pracy... Zrobiło mi się trochę smutno, trochę nostalgicznie. Ileż to razy pokonywałem tę trasę, ileż to razy machałem "legitką" na szlabanie wjazdowym do portu? Tego nie wiem, natomiast na pewno wiem kiedy zrobiłem to pierwszy raz - 17 marca 2009 roku. Ale zmian warto dokonywać. Nie przypuszczałem pisząc życzenia w swoim ostatnim wpisie z 2014 roku, że dotyczyć będą także mnie samego. :)

Powrót jednak był już zdecydowanie bardziej optymistyczny. Po pierwsze poprawiła się wyraźnie pogoda, było ciepło (10 stopni), a wiatr niemal nie przeszkadzał. Poczułem silną, nieprzepartą chęć brania byka za rogi (co zacznę robić z początkiem lutego). Z pewnością swoje zrobiła piosenka, której dzisiaj słuchałem niemal w kółko podczas tej jazdy do chaty: KLIK
Kategoria komunikacyjnie



Komentarze
mors
| 19:08 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Masakra ;)
michuss
| 21:41 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj Zwróć uwagę, że ten dwudrzwiowiec powstał po przeróbce. On pierwotnie miał na stanie czworo drzwi. ;)
mors
| 21:28 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj Ale odjazd! Innowacyjny wręcz!
A nawet miał wersję 2 drzwiową:
http://phototrans.eu/14,37332,0,Autosan_H10_30_KNS_W965.html

A chyba jeszcze lepszy był H-10-35, albowiem powstał tylko w jednej sztuce.
Informacje o zezłomowaniu tychże przekraczają możliwości mojej wrażliwości. ;)
michuss
| 20:45 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj Autosan H10-30. Pogooglaj, bo konstrukcja ciekawa. Gdy zobaczyłem to to pierwszy raz przecierałem oczy ze zdumienia.
mors
| 20:30 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj No to mnie zagłeś, poddaję się. ;p
michuss
| 19:59 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj stravula - tak, w bardzo :) Dzięki!

4gotten - a to dopiero początek. Nieźle, co? ;)))

mors - zagadek to akurat tu jak na lekarstwo :P Ale ok, chcesz zagadkę, będzie zagadka. Pewien polski producent autobusów w latach osiemdziesiątych wypuścił prototypowy model miejski. Auto miało niespotykany układ drzwi: cztery pary przy standardowej długości nadwozia (ok. 11-12 m). Pytanie brzmi: jaki to producent i jakie oznaczenie nosił ów model? ;)))

Kot - to i Tobie życzę powodzenia oraz "pary" w rękach do trzymania skręconej kierownicy. :)
Kot
| 18:09 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj Powodzenia!
Z życiowego zakrętu pozdrawia Cię Kot :)
mors
| 18:01 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj Plany, zmiany...same zagadki, zero konkretów ;>
4gotten
| 12:31 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj Się dzieje u Ciebie od początku roku. Ciekawe co jeszcze przyniesie przyszłość?
michuss
| 22:10 wtorek, 13 stycznia 2015 | linkuj "Chociaż połowę" - piękne. ;)))

Norbert - ja nigdy nie palę za sobą mostów i zdarzyło się już, że ratowało mi to skórę w trudnym momencie. Co do reszty - pełna zgoda i dzięki! :)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!