• Temperatura -2.0°C

Puszcza Bukowa

Czwartek, 22 stycznia 2015 • dodano: 22.01.2015 | Komentarze 18

SZCZECIN(BUKOWE-Podjuchy)-Kołowo-SZCZECIN(Klęskowo-BUKOWE)

Kolejny raz w tym tygodniu mogłem nacieszyć się wolnym czasem (krótkim - jedynie półtorej godziny) w środku dnia. Korzystam, bo potem już będzie trudniej o takie promocje. Wybór padł na Puszczę Bukową, bo raz, że blisko, a dwa - na tym zjechanym napędzie, przy jedynej "drożnej", małej zębatce podjazdy w terenie to akurat coś wprost idealnego :) I były podjazdy, karkołomne, że aż przednie koło chciało się od ziemi momentami odrywać. Terenu cała masa, spociłem się jak ta mysz. Bilans wyszedł jednak na zero, bo potem, podczas długiego zjazdu, zmarzłem. Było zimno, szczególnie u góry, gdzie i śniegu zauważalnie więcej leżało, jak w jakiejś innej krainie. Te kilka kilometrów (a raczej kilkadziesiąt metrów) robi różnicę.

Dodatkowo odkryłem nową drogę łączącą okolice ulicy Radosnej w Podjuchach z asfaltówką Smocza - Kołowo. Droga z pewnością ma swoją nazwę, bo w Puszczy Bukowej prawie każda drogą (a nawet ścieżka) ma swoją nazwę. Liczę na głos specjalisty (tudzież specjalistki), którzy wyjawią tę nazwę, bo ja nie kojarzę. ;)

Zdjęcia z dedykacją dla eranis oczywiście.

| 06:15 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj stravula - z tego co pamiętam (a pamięć mam dość słabą), poza nielicznymi wiatrołomami jechało się tam nieźle.

jotwu - dzięki. :)
jotwu
| 14:16 środa, 11 lutego 2015 | linkuj Świetnie uchwycone piękno zimy - moje gratulacje.
| 01:14 sobota, 24 stycznia 2015 | linkuj Gryf, prawda. Właśnie taka ona jest, uniwersalna. ;)

starszapani - jak to się mawia w pewnych kręgach "mersi buku"... ;)))
Gryf
| 18:58 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj No, Puszcza Bukowa ma to do siebie, że czasami można w niej spotkać 3 pory roku :)
starszapani
| 18:06 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Przepiękne zdjęcia :)
| 16:19 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj No jak gdzie? Przecież ta druga jest znad Szmaragdowego. :)
| 16:14 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Michał a gdzie zimowa fotka ze Szmaragdowego?
| 16:06 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Marek, dzięki. Prawdę mówiąc mógłbym ją lizać godzinami... ;)

noise - nie dziwię się, a wręcz rozumiem. ;)
noise
| 15:55 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj ooo, jeździłabym :D
| 14:55 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Dziękuję.

Dopiero jak przyjdzie prawdziwa zima to zrobi się tam pięknie. ;)
k4r3l
| 14:03 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj bjuti okolica, ta dróżka z trzeciej fotki cud-miód-malina ;)
| 10:57 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj pozdrawiam zdolnego fotografa ! :)
Kot
| 07:15 piątek, 23 stycznia 2015 | linkuj Pięknie wszystko pobielone, miło popatrzeć :)
| 23:33 czwartek, 22 stycznia 2015 | linkuj Podziękował.