Witkowo (komunikacyjnie)

Wtorek, 14 kwietnia 2015 • dodano: 14.04.2015 | Komentarze 9

SZCZECIN(BUKOWE-Klęskowo-Kijewo-Płonia)-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Witkowo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Płonia-Klęskowo-Bukowe-Zdroje-Dąbie-WIELGOWO)

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

Rano podróż zleciała bardzo szybko. Resztki huraganowego wiatru z wczoraj pchały przy temperaturze +1 mocno na wschód, prosto do pracy.

W drodze powrotnej chciałem zajechać do mechanika, odebrać auto. Okazało się jednak, że musiałbym u niego czekać ponad godzinę, więc zdecydowałem się po drodze zahaczyć o dom. Tamże obiad.

Potem już migiem, z wiatrem do Wielgowa. Po drodze fotografuję niedawno zakończoną inwestycję, czyli szybki tramwaj. Póki co bezużyteczny, bo torowisko doprowadzające do nowej linii jest w głębokiej rozsypce (czyt. remoncie). Ale jak już zrobią...

| 19:02 sobota, 18 kwietnia 2015 | linkuj mors - by tradycji stało się zadość: APELUJĘ DO CIEBIE! ;)

MLJ - w zimie jeżdżę bez, bo nie mieści się na mój łeb przystrojony w kominiarkę ;)

4gotten: nieraz zastanawiałem się czy Ciebie spotkam, ponadto zawsze wypatruję Ciebie na Pyrzyckim, ale bezskutecznie :) W Stargardzie się nie opłaca, bo przygodę z Witkowem wkrótce zakończę ;)
4gotten
| 16:48 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj Dopiero teraz się zorientowałem, że jeździsz niemal pod moimi oknami. Że też nie spotkaliśmy się nigdy rano kiedy jeżdżę po bułki do piekarni "Bagietka".
A tak w ogóle to nie lepiej zamieszkać w Stargardzie?
| 14:57 środa, 15 kwietnia 2015 | linkuj Znów się zgorszyłem po Waszych wpisach. ;)
| 05:21 środa, 15 kwietnia 2015 | linkuj strus - tak, to byłem ja. Kask zresztą już wyhaczyłem w lidlu w Wejherowie.

mors - dzięki. Będzie dojeżdżać na środek pola (sic!).
| 21:21 wtorek, 14 kwietnia 2015 | linkuj PS. przekroczyłeś własnie tysiaka - szacun. ;)
| 21:20 wtorek, 14 kwietnia 2015 | linkuj Ale że co - będzie tera w końcu dojeżdżać nad morze?
| 20:00 wtorek, 14 kwietnia 2015 | linkuj Widziałem ciebie chwile po szóstej rano w okolicy Tesco jak śmigałeś bez kasku ;(