DPD

Wtorek, 17 listopada 2015 • dodano: 18.11.2015 | Komentarze 6

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-port-Centrum-NIEBUSZEWO)

Do i  z pracy, cały czas w deszczu albo mżawce. Dziś przez Most Długi, więc oznaczało to, że znów natknąłem się na starą corsę zaparkowaną dokładnie na wylocie DDRki. Gdy obok zaparkują samochody zderzak w zderzak to naprawdę ciężko przejechać. Opel stoi tam od kilku dni i nosi wyraźne ślady zniecierpliwienia użytkowników drogi. ;)

| 08:09 środa, 25 listopada 2015 | linkuj Zależy od dnia / wieczoru :P
| 22:41 wtorek, 24 listopada 2015 | linkuj Nobliwy urzędnik... to też daje pożywkę do głupich domysłów. ;D:D

Jak się domyślam, od ostrych akcji to Ty tam jesteś. :)
| 20:46 czwartek, 19 listopada 2015 | linkuj Ja tego opla nie ruszyłem. Ograniczam się do karnych k* w takim wypadku, co A., która żyje i ma się dobrze, potwierdzi, bo widziała :P
| 19:55 czwartek, 19 listopada 2015 | linkuj PS. ta A. to jeszcze żyje? ;p ;)
| 19:54 czwartek, 19 listopada 2015 | linkuj "Oczko" na końcu wypowiedzi pozwala się domyślać, kto tak obił tę furę. ;)