DPD

Poniedziałek, 25 stycznia 2016 • dodano: 25.01.2016 | Komentarze 6

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-port-Centrum-Grabowo-NIEBUSZEWO)

Pogoda paskudna, choć mogło być gorzej (nie lało, tylko mżyło). Jazda powolna, bo nie chciałem zaświnić siebie ani roweru. Nie udało się. W drodze powrotnej zahaczam więc o myjnię przy Staszica. Spłukuję z roweru piach i błoto - lśni. Ale kilka minut później, gdy przejeżdżam ten kilometr dzielący mnie od domu, znowu jest zapiaszczony. Uroki takiej "zimy", o wiele bardziej wolę mróz niż te kilka stopni na plusie.

Dzisiaj znalazłem na stravie ciekawą mapę, obrazującą gdzie najczęściej jeżdżą użytkownicy tej aplikacji. Polecam ;)

MAPKA OD STRAVY

| 22:07 wtorek, 26 stycznia 2016 | linkuj Nie chcę Cię martwić, ale pewnie nie za długo nacieszysz się czystym rowerem... ;)
starszapani
| 21:09 wtorek, 26 stycznia 2016 | linkuj Też sobie dzisiaj ubrudziłam rowerek ale mycie będzie dopiero w piątek. Wszak do ludzi brudnym nie wypada jechać. A do pracy to mi to wisi ;)
| 17:29 wtorek, 26 stycznia 2016 | linkuj Tak jak Michał napisałeś nie ma jak mały mrozik i czysty asfalt.
| 21:20 poniedziałek, 25 stycznia 2016 | linkuj Intensywność ruchu, tam gdzie czerwony jest największa.
| 21:03 poniedziałek, 25 stycznia 2016 | linkuj Trasy mają kolory: niebieski, ciemnoniebieski, fiolet, czerwień. Co to oznacza?
4gotten
| 19:16 poniedziałek, 25 stycznia 2016 | linkuj Ciekawa mapka. Od razu zauważyłem, bijący po oczach, dysonans pomiędzy Flandrią I Walonią :-(