Wietrzne Mescherin i Chlebowo

Środa, 13 marca 2019 • dodano: 17.03.2019 | Komentarze 9

Rano udawałem, że "jestę kucharzę". Takie sobie śniadanko zafundowałem, że potem jedyne co trzeba było zrobić to spalić te, jakby nie patrzeć, całkiem zdrowe kalorie. Gwoli ścisłości to coś na talerzu to "szakszuka", mój nowy wynalazek, choć przyznam, że półtora roku temu spotkałem się z tym w poprzedniej pracy, gdzie podobne danie przygotowywała jedna z koleżanek. Proste jak drut - pomidory, papryka i jajka sadzone. A jakie dobre! ;)

| 19:46 środa, 27 marca 2019 | linkuj Przez tego smakosza trudno zachować dietę bretariańską ;]
| 16:58 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Syte jest jak cholera, Jurek ;)))
| 16:16 poniedziałek, 18 marca 2019 | linkuj Skromne to śniadanko, malizną pachnie!
| 21:37 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Jo. Coś w ten deseń.
| 21:35 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Aaa, te też kojarzę :) Taka imitacja drewna miała być bodajże :)
| 21:18 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Ee, te nie są sentymentalne aż tak. Mam jeden nóż, który był używany w czasach, gdy byłem małym dzieckiem. A mój brat zachował nawet komplet, z takimi charakterystycznymi, czarnymi, matowymi rączkami :)
| 21:06 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Sentymentalne czyli :) Też miałem, jeszcze z DDR-u, takie z czerwonym plastikiem na rączce, ale gdzieś rok temu wyrzuciłem je nieświadomie wraz z kartonem do pizzy :(
| 20:49 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Mają prawie 20 lat :)
| 20:43 niedziela, 17 marca 2019 | linkuj Mniam :)