Bukowa z A i A

Sobota, 30 maja 2020 • dodano: 31.05.2020 | Komentarze 5

Wycieczka po Bukowej z koleżką z pracy i jego pierworodnym. Pojechaliśmy do Uroczyska Mosty, zahaczyliśmy o Jezioro Węglino i Binowskie, a nawet zaliczyliśmy ławeczkę w samym Binowie. Krótka, acz udana wycieczka.

| 21:23 niedziela, 31 maja 2020 | linkuj Oczywiście :)

Książ i Piast to "smak" mojej młodości. Wiem, brzmi patologicznie :)
| 21:06 niedziela, 31 maja 2020 | linkuj Nie, no co Ty. Młody nie. Ja piłem pierwszy chyba raz, nienajgorszy. Oczywiście rozlewany w Szczecinie :D
| 21:05 niedziela, 31 maja 2020 | linkuj Wieki Książa nie piłem! :) Czy młody również go konsumował? :)

Widzę na dole Twojej wspinaczkowej foty, że panowie z celtyczkami (sądząc po "A" na szubienicy) też tu kiedyś byli :)
| 19:43 niedziela, 31 maja 2020 | linkuj Za strzelnicą w prawo, mocno w dół i dotrzesz do mostów. Ewentualnie - na jej wysokości, też w prawo i wygodną, szutrową drogą dotrzesz w ich okolice. Dobrze mieć mapę, bo trochę (4) ich tam jest i można łatwo drogę zgubić.
| 19:42 niedziela, 31 maja 2020 | linkuj Mostów jeszcze nie zaliczyłem ,raz szukałem nadaremnie.