• Sprzęt Kazik

Szczecin-Lubczyna-Mrzeżyno-Trzebiatów

Sobota, 29 sierpnia 2020 • dodano: 30.08.2020 | Komentarze 10

Długo odkładana, tradycyjna wycieczka do Trzebiatowa, do wujka doszła w końcu do skutku - były sprzyjające okoliczności w ten weekend.

Trasę wyznaczyłem po części sobie sam, a po części strava do spółki z komoot. W skrócie - od Goleniowa kieruje się cały czas na północ przez Żółwią Błoć, Niewiadowo (na tym odcinku chyba z 3 wahadła, każde po grubo ponad kilometr długości - masakra dla tych, co dojeżdżają tędy samochodem!), Łozienicę aż do Moracza. Potem znów bocznemi asfalty i szutry przez totalne odludzia, lasy i pola. W końcu wjeżdżam do Wysokiej Kamieńskiej, miejscowości znanej MiKolom, bo tu jest węzeł kolejowy trzykierunkowy (kiedyś czterokierunkowy). I znów bokami, jakimiś płytowiskami przy kanałach melioracyjnych. W końcu szosa Kamień - Gostyń - Pobierowo. W tym drugim odbijam z niej i znów szutrówką zmierzam ku Dreżewie, mijając po drodze unikat na skalę światową, tj. hodowlę łososia na bazie wody jurajskiej, wydobywanej z jakiejś horrendalnej głębokości, w dodatku w pewnym oddaleniu od tego zakładu i transportowanej rurociągami. Wiem, bo kiedyś miałem okazję zwiedzać ten wyjątkowy przybytek.

Potem już nadmorska peregrynacja - Trzęsacz: tu lody i uzupełnianie płynów. W Rewalu też płyny, w tym malutki izotonik :P plus zapiekanka. Niechorze, Pogorzelica i zmodernizowany R10. Jest super, bo odcinek bruku, na którym wytrzęsło mnie w Nowy Rok w 2017 roku zamienił się w całkiem wygodny szuter. Z Mrzeżyna chciałem jechać przez Roby, ale okazało się, że dopadłem końca jakiejś asfaltowej DDRki. Zrezygnowałem więc z planów "zaliczenia" wspomnianych Robów i Gorzysławia w zamian za przejażdżkę tą magistralą. Widoki na miejscowe bydło w pakiecie. Trasa doprowadza mnie z mniejszymi przygodami do opłotek Nowielic. A to już praktycznie Trzebiatów, w którym fotografuję jeszcze fajną architekturę pod postacią kompaktowej, kameralnej "wielkiej płyty". Takie bloczki widziałem tylko tu i (chyba) w Chojnie.

Pół drogi w słuchawkach towarzyszyło mi to:   Dobra jest :)
KLIK

| 20:49 środa, 2 września 2020 | linkuj No dobra, mogło być gorzej :) SE jest przynajmniej jakoś cenowo zasadny, choć jak na moje i tak przedrożony. Ważne, że jesteś zadowolony :)
| 22:14 wtorek, 1 września 2020 | linkuj Co do reszty też jestem zadowolony. I to od początków 2017 roku :)

Przesiadłem się ze starego modelu SE na nowy.
| 21:38 wtorek, 1 września 2020 | linkuj Z fotek będziesz zawsze i na pewno :) Ciężko mi to przyznać, ale z faktami się nie dyskutuje - przynajmniej w tym aspekcie cena ma jakieś uzasadnienie :)

Co do reszty... Poczekamy :)

Napisz proszę tu albo na priv, który model, bom ciekaw.
| 21:26 wtorek, 1 września 2020 | linkuj ;) Jestem zadowolony.
| 21:19 wtorek, 1 września 2020 | linkuj A(pple)fuj!!!!! :)

No ale trzeba przyznać, że za foty ma ona od zawsze plusa. I tylko za to :)
| 21:12 wtorek, 1 września 2020 | linkuj Przedstawiciel tej znienawidzonej przez Ciebie marki :D
| 20:31 wtorek, 1 września 2020 | linkuj Ha, wiedziałem :) Pochwalisz się, bom ciekaw? :)
| 19:36 wtorek, 1 września 2020 | linkuj strus, drugie zdjęcie robiłem na tym remontowanym odcinku od Żółwiej Błoci w kierunku Łozienicy.

Troll, tak, mam nowy telefon :)
| 21:09 poniedziałek, 31 sierpnia 2020 | linkuj Muzyczka i wokal spoko, a te gitarki w tle to w ogóle :)

Fajny wypad, fajna końcówka wakacji. Czy mi się wydaje, czy masz jakiś nowy telefon do selfiaków, ładnie rozmywający drugi plan? :)
| 10:15 poniedziałek, 31 sierpnia 2020 | linkuj Super wyskok a mnie interesuje druga fotka jaki to odcinek twojej trasy?