Sowno przez Niedźwiedź

Piątek, 20 stycznia 2012 • dodano: 20.01.2012 | Komentarze 6

STARGARD-Zieleniewo-promenada nad Miedwiem-Morzyczyn-Jęczydół-Bielkowo-Niedźwiedź-Reptowo-Sowno-Poczernin-Lubowo-Żarowo-STARGARD

Miałem dzisiaj po długim czasie dzień wolny od pracy-parę spraw do załatwienia. Jednak jak zobaczyłem rano jaka jest pogoda to stwierdziłem, że na głowie stanę, a na rower wyjdę. Na szczęście obyło się bez gimnastyki.

Pojeździłem trochę po lasach. Drogi dość mokre, co nie dziwi, bo przecież od kilku dni padało. Warunki przypominają raczej późny październik, niż styczeń. Ciekawe czy uda się pojeździć po śniegu tej zimy?

Na zakończenie miałem możliwość obserwacji kilku panów, którzy ścinali pokaźną topolę przy użyciu piły motorowej, pasa i dźwigu:) Wyglądało dość interesująco, cała operacja zakończyła się sukcesem, o ile można używać takiego sformułowania w odniesieniu do wycinania drzew.

Styczniowe Miedwie © michuss

Droga Jęczydół - Bielkowo © michuss

Droga Reptowo - Sowno © michuss

Wycinka drzewa przy pomocy dźwigu © michuss

giorginio12
| 19:12 niedziela, 22 stycznia 2012 | linkuj Niestety nasz region królowa śniegu omija szerokim łukiem :) Trochę szkoda ;
| 19:26 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj To raczej sytuacja wyjątkowa to kręcenie w tygodniu. Normalnie nie mam na to czasu. :/

A co do pogody-przydało by się trochę śniegu, faktycznie.
rowerzystka
| 18:01 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj Coś mi się wydaje, że powróciliśmy do normy, tzn Szczecin bez śniegu
2befree
| 17:56 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj W szczecinie nawet momentami czuć powiew wiosny ;) mieszany z elementami jesiennej aury.
Zazdroszczę Ci czasu na kręcenie w tygodniu ;)
RamzyY
| 14:03 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj to gdzieś w Polsze nie ma śniegu i pluchy ;> zazdroszczę