m i c h u s s
Na BSach przebyłem 133994.92 km z prędkością średnią 21.52 km/h.Więcej o mnie.
Znajomi
s p r z ę t
Archiwum bloga
- 2020, Listopad9 - 11
- 2020, Październik15 - 21
- 2020, Wrzesień15 - 58
- 2020, Sierpień20 - 77
- 2020, Lipiec16 - 32
- 2020, Czerwiec13 - 51
- 2020, Maj22 - 117
- 2020, Kwiecień19 - 78
- 2020, Marzec9 - 7
- 2020, Luty10 - 7
- 2020, Styczeń15 - 34
- 2019, Grudzień16 - 41
- 2019, Listopad19 - 50
- 2019, Październik20 - 43
- 2019, Wrzesień26 - 36
- 2019, Sierpień22 - 31
- 2019, Lipiec19 - 21
- 2019, Czerwiec24 - 47
- 2019, Maj8 - 30
- 2019, Kwiecień19 - 43
- 2019, Marzec17 - 48
- 2019, Luty17 - 64
- 2019, Styczeń18 - 41
- 2018, Grudzień10 - 25
- 2018, Listopad28 - 58
- 2018, Październik24 - 37
- 2018, Wrzesień17 - 43
- 2018, Sierpień21 - 46
- 2018, Lipiec26 - 66
- 2018, Czerwiec26 - 43
- 2018, Maj19 - 47
- 2018, Kwiecień23 - 59
- 2018, Marzec24 - 98
- 2018, Luty14 - 50
- 2018, Styczeń12 - 69
- 2017, Grudzień11 - 25
- 2017, Listopad18 - 29
- 2017, Październik16 - 113
- 2017, Wrzesień20 - 44
- 2017, Sierpień23 - 44
- 2017, Lipiec17 - 52
- 2017, Czerwiec20 - 78
- 2017, Maj25 - 108
- 2017, Kwiecień20 - 71
- 2017, Marzec24 - 41
- 2017, Luty13 - 105
- 2017, Styczeń23 - 49
- 2016, Grudzień25 - 68
- 2016, Listopad31 - 70
- 2016, Październik30 - 86
- 2016, Wrzesień29 - 149
- 2016, Sierpień24 - 181
- 2016, Lipiec20 - 76
- 2016, Czerwiec28 - 221
- 2016, Maj26 - 167
- 2016, Kwiecień26 - 185
- 2016, Marzec33 - 312
- 2016, Luty17 - 92
- 2016, Styczeń16 - 110
- 2015, Grudzień22 - 44
- 2015, Listopad23 - 87
- 2015, Październik18 - 113
- 2015, Wrzesień25 - 181
- 2015, Sierpień19 - 65
- 2015, Lipiec29 - 66
- 2015, Czerwiec20 - 40
- 2015, Maj16 - 77
- 2015, Kwiecień10 - 89
- 2015, Marzec5 - 20
- 2015, Luty6 - 39
- 2015, Styczeń7 - 78
- 2014, Grudzień13 - 99
- 2014, Listopad7 - 36
- 2014, Październik23 - 46
- 2014, Wrzesień26 - 86
- 2014, Sierpień18 - 72
- 2014, Lipiec26 - 33
- 2014, Czerwiec23 - 58
- 2014, Maj30 - 123
- 2014, Kwiecień15 - 64
- 2014, Marzec16 - 101
- 2014, Luty12 - 62
- 2014, Styczeń13 - 48
- 2013, Grudzień7 - 25
- 2013, Listopad11 - 45
- 2013, Październik7 - 31
- 2013, Wrzesień7 - 36
- 2013, Sierpień19 - 64
- 2013, Lipiec16 - 73
- 2013, Czerwiec17 - 69
- 2013, Maj9 - 55
- 2013, Kwiecień8 - 36
- 2013, Marzec2 - 12
- 2013, Luty6 - 16
- 2013, Styczeń3 - 18
- 2012, Grudzień5 - 35
- 2012, Listopad10 - 44
- 2012, Październik9 - 59
- 2012, Wrzesień17 - 35
- 2012, Sierpień13 - 28
- 2012, Lipiec10 - 23
- 2012, Czerwiec15 - 56
- 2012, Maj17 - 40
- 2012, Kwiecień13 - 49
- 2012, Marzec12 - 47
- 2012, Luty13 - 45
- 2012, Styczeń6 - 28
- 2011, Grudzień4 - 22
- 2011, Listopad5 - 25
- 2011, Październik7 - 33
- 2011, Wrzesień11 - 44
- 2011, Sierpień10 - 51
- 2011, Lipiec15 - 36
- 2011, Czerwiec12 - 22
- 2011, Maj10 - 21
- 2011, Kwiecień12 - 35
- 2011, Marzec7 - 8
- 2011, Luty2 - 4
- 2011, Styczeń5 - 6
- 2010, Listopad17 - 1
- 2010, Październik29 - 4
- 2010, Wrzesień15 - 4
- 2010, Sierpień29 - 19
- 2010, Lipiec23 - 4
- 2010, Czerwiec23 - 10
- 2010, Maj22 - 11
- 2010, Kwiecień23 - 0
- 2010, Marzec5 - 0
- 2010, Luty2 - 0
- 2010, Styczeń1 - 0
- 2009, Grudzień2 - 0
- 2009, Listopad2 - 0
- 2009, Październik3 - 0
- 2009, Wrzesień5 - 0
- 2009, Sierpień6 - 0
- 2009, Lipiec11 - 0
- 2009, Czerwiec17 - 0
- 2009, Maj15 - 4
- 2009, Kwiecień13 - 0
- 2009, Marzec7 - 0
- 2009, Luty1 - 0
- 2009, Styczeń1 - 0
- 2008, Listopad1 - 2
- 2007, Wrzesień2 - 0
- 2007, Sierpień2 - 0
- 2007, Lipiec3 - 0
- 2007, Czerwiec4 - 0
- 2007, Maj11 - 0
- 2007, Kwiecień5 - 0
- 2007, Marzec3 - 0
- 2007, Luty4 - 0
- 2007, Styczeń3 - 2
- 2006, Grudzień2 - 0
- 2006, Listopad4 - 0
- 2006, Październik4 - 0
- 2006, Wrzesień12 - 0
- 2006, Sierpień13 - 0
- 2006, Lipiec21 - 0
- 2006, Czerwiec14 - 0
- 2006, Maj12 - 0
- 2006, Kwiecień6 - 0
- 2006, Luty2 - 0
- 2006, Styczeń1 - 0
- 2005, Listopad4 - 0
- 2005, Październik8 - 0
- 2005, Wrzesień19 - 0
- 2005, Sierpień12 - 0
- 2005, Lipiec17 - 0
- 2005, Czerwiec18 - 0
- 2005, Maj6 - 0
- 2005, Kwiecień4 - 0
- 2005, Marzec5 - 0
- 2005, Luty2 - 0
- 2005, Styczeń1 - 0
- 2004, Grudzień2 - 0
- 2004, Listopad1 - 0
- 2004, Październik3 - 7
- 2004, Wrzesień12 - 0
- 2004, Sierpień9 - 0
- 2004, Lipiec21 - 0
- 2004, Czerwiec18 - 0
- 2004, Maj2 - 0
- 2004, Kwiecień3 - 0
- 2004, Marzec3 - 0
- 2004, Styczeń2 - 0
- 2003, Wrzesień6 - 7
- 2003, Sierpień1 - 0
- 1997, Lipiec7 - 0
- 1997, Maj2 - 0
- 1997, Kwiecień4 - 2
- 1997, Marzec1 - 2
Wpisy archiwalne w miesiącu
Lipiec, 2014
Dystans całkowity: | 1386.16 km (w terenie 95.50 km; 6.89%) |
Czas w ruchu: | 61:02 |
Średnia prędkość: | 22.71 km/h |
Maksymalna prędkość: | 49.91 km/h |
Liczba aktywności: | 26 |
Średnio na aktywność: | 53.31 km i 2h 20m |
Więcej statystyk |
- DST 10.34km
- Czas 00:26
- VAVG 23.86km/h
- VMAX 44.84km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin (komunikacyjnie)
Piątek, 18 lipca 2014 • dodano: 21.07.2014 | Komentarze 0
W jedną stronę.
Kategoria komunikacyjnie
- DST 39.59km
- Teren 1.40km
- Czas 01:50
- VAVG 21.59km/h
- VMAX 43.99km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin (komunikacyjnie)
Czwartek, 17 lipca 2014 • dodano: 21.07.2014 | Komentarze 0
Po pracy do banku wybrać gotówkę na zakup auta, który nastąpił po długich perturbacjach następnego dnia. Potem schować ją w pracy ;) i powrót z zakupami w lidlu przez Kijewo i lasem do Klęskowa.
Kategoria komunikacyjnie
- DST 75.07km
- Teren 10.00km
- Czas 03:02
- VAVG 24.75km/h
- VMAX 43.18km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Środa, 16 lipca 2014 • dodano: 21.07.2014 | Komentarze 2
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
Jak się później okazało ostatni przejazd na rowerze do pracy w Stargardzie. Jeżeli chodzi o tę trasę bez żalu przesiadam się do samochodu.
Kategoria komunikacyjnie
- DST 48.54km
- Teren 1.40km
- Czas 02:17
- VAVG 21.26km/h
- VMAX 47.72km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin (komunikacyjnie)
Wtorek, 15 lipca 2014 • dodano: 16.07.2014 | Komentarze 0
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Centrum-Gumieńce-Dziewoklicz-Wyspa Pucka-Dąbie-Kijewo-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA POWRÓT
Powrót mocno naokoło. Musiałem pojechać na pocztę wysłać polecony, a potem już jakoś wyszło, że wróciłem przez Wyspę Pucką i lidla w Dąbiu do domu. Mogłem w sumie pojechać przez Gryfino, ale mi się nie chciało. ;)
Aha, pierwszy raz przejechałem się Masztową, zawsze mnie krociło to odbicie w krzaki z DDRki.
Kategoria komunikacyjnie
- DST 75.14km
- Teren 10.00km
- Czas 03:13
- VAVG 23.36km/h
- VMAX 43.58km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Poniedziałek, 14 lipca 2014 • dodano: 15.07.2014 | Komentarze 5
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
Co mnie zastanowiło to niemal całkowity brak ludzi na DDRce miedwiańskiej, szczególnie w drodze do Stargardu.
Powrót z dopingiem - świadomość zimnego arbuza w lodówce, który na mnie czekał. :)
Kategoria komunikacyjnie
- DST 74.86km
- Teren 10.00km
- Czas 03:13
- VAVG 23.27km/h
- VMAX 44.41km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Piątek, 11 lipca 2014 • dodano: 12.07.2014 | Komentarze 1
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
Ostatni dzień kolejnego, wariackiego tygodnia. Tym razem super pogoda, aż chciało się jechać. ;)
Kategoria komunikacyjnie
- DST 74.75km
- Teren 10.00km
- Czas 03:14
- VAVG 23.12km/h
- VMAX 42.39km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Czwartek, 10 lipca 2014 • dodano: 11.07.2014 | Komentarze 0
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
I znowuż cała trasa rowerem. A myślałem, że nie dam rady, bo cały dzień w pracy źle się czułem. Jednak najwyraźniej świeże powietrze w połączeniu z prostą motywacją ("co? ze Zdunowa nie dojadę?") ;) sprawiły, że się udało. Odcinek Szczecin-Stargard pod dość silny wiatr, odczuwalny głównie na prostej na Tczewskiej i potem za Zieleniewem, tuż przed Stargardem.
Powrót bajeczny.
Kategoria komunikacyjnie
- DST 53.05km
- Teren 8.80km
- Czas 02:28
- VAVG 21.51km/h
- VMAX 43.99km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Stargard - Szczecin (komunikacyjnie)
Środa, 9 lipca 2014 • dodano: 10.07.2014 | Komentarze 1
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-SPC)-(PKP)-Reptowo-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PKP-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PKP-PRACA
MAPA POWRÓT
Dzisiaj skusiłem się na przejazd pociągiem z Portu Centralnego. Ewakuacja w Reptowie. Potem, siedząc w pracy, obserwuję piękny wieczór. Oczywiście na 15 minut przed ruszeniem na niebie pojawiają się chmury. Niby nic, a na wysokości stacji benzynowej w Motańcu porządnie z nich lunęło i potem praktycznie do samego końca siąpiło. Szału można dostać z tą pogodą...
Kategoria komunikacyjnie
- DST 50.99km
- Czas 02:12
- VAVG 23.18km/h
- VMAX 42.39km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Stargard - Szczecin (komunikacyjnie)
Wtorek, 8 lipca 2014 • dodano: 09.07.2014 | Komentarze 3
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie)-(PKP)-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Płonia-Kijewo-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PKP
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PKP
MAPA POWRÓT
Dzisiaj chciałem być mądrzejszy, więc widząc majaczącą na horyzoncie ciemną, burzową chmurę zawróciłem na Tczewskiej i zajechałem na dworzec w Dąbiu. Spędziłem dwadzieścia minut w kolejce za jednym (!) dziadkiem, który przyszedł do kasy po informację na temat podróży do Częstochowy "co by się pomodlić". W końcu kupiłem bilet i bardzo szybko dojechałem do Stargardu suchy. Ale w pracy byłem kompletnie przemoczony. Dlaczego? Dlatego, że w czasie przejazdu z PKP do gabinetu (niecałe 2 km) rozpętała się nad Stargardem szalona burza i nawet peleryna nic nie pomogła. Szlag by to... ;)
Byłem wściekły do czasu powrotu, gdy okazało się, że na DDRce miedwiańskiej leży masa wiatrołomów. Może i dobrze, że nie jechałem tamtędy w czasie tej nawałnicy. Powrót do Szczecina w siąpiącym deszczu, ale przyjemnym, bo ciepło. ;)
Kategoria komunikacyjnie
- DST 75.40km
- Teren 4.00km
- Czas 03:10
- VAVG 23.81km/h
- VMAX 43.99km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Poniedziałek, 7 lipca 2014 • dodano: 07.07.2014 | Komentarze 2
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Płonia-Kijewo-Słoneczne-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
Gdy wyjeżdżam o 16 ze Szczecina jest świeżo po ulewie i burzy. Ciemna chmura oddala się w na wschód, czyli w kierunku mojej jazdy. Wiatr mocno pcha, więc cały czas mam wrażenie, że zaraz chmurzysko dogonię. W Dąbiu rozważam zajazd na PKP i przejechanie pociągiem, a co za tym idzie suchą stopą do Stargardu. Szybko jednak odrzucam ten pomysł, tym bardziej, że na północy widzę już duże połacie odkrytego nieba. Przed Wielgowem, jeszcze na Tczewskiej zaczyna siąpić. Przy przejeździe (i przystanku w Zdunowie) pada już dość mocno, ale ja jadę dalej. Gdy jestem na wysokości wjazdu do szpitala zaczyna regularnie lać. Zwalniam i zaczynam zawracać, jednak coś mi podpowiada, by jechać dalej. :D
Do Stargardu dojeżdżam kompletnie przemoczony, woda w butach chlupocze, koszulkę można wyciskać i leje się z niej... Jednak pewnym osiągnięciem jest to, że udaje mi się przed dwie i pół godziny niemal wysuszyć skarpetki i buty, dzięki czemu jedyną wilgotną rzeczą, którą musiałem na siebie włożyć na drogę powrotną były niedosuszone spodenki. :)
Powrót najszybszą trasą, przez "dziesiątkę". Przed przewężeniem w Płoni zatrzymuję się i odczekuję pół minuty, aż przemknie kawalkada "tirów".
Kategoria komunikacyjnie