m i c h u s s

avatar Na BSach przebyłem 133994.92 km z prędkością średnią 21.52 km/h.
Więcej o mnie.




Follow me on Strava




button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

komunikacyjnie

Dystans całkowity:45056.21 km (w terenie 1504.00 km; 3.34%)
Czas w ruchu:2100:35
Średnia prędkość:21.40 km/h
Maksymalna prędkość:61.90 km/h
Suma podjazdów:85848 m
Maks. tętno maksymalne:183 (95 %)
Maks. tętno średnie:149 (78 %)
Suma kalorii:576634 kcal
Liczba aktywności:1261
Średnio na aktywność:35.73 km i 1h 40m
Więcej statystyk
  • DST 87.10km
  • Teren 21.10km
  • Czas 03:37
  • VAVG 24.08km/h
  • VMAX 36.66km/h
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin (komunikacyjnie)

Wtorek, 22 kwietnia 2014 • dodano: 22.04.2014 | Komentarze 4

STARGARD-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-Szczecin(Jezierzyce-Płonia-Kijewo-Dąbie-port-Dąbie-Wielgowo)-Sowno-Poczernin-Lubowo-Żarowo-Grzędzice-STARGARD

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

Rano dojazd szybki. Wiatr pomagał, temperatura 5-6, w Szczecinie 10 stopni. Trochę czasu tracę na przejeździe na Pomorskiej i w lidlu w Dąbiu, w którym muszę zrobić zakupy na śniadanie, bo wczoraj się nie dało.

Powrót miał na celu sprawdzenie czy Tczewska jest przejezdna. Odpowiedź brzmi - jest, z tym, że trzeba przecisnąć się z rowerem przez szparę w płocie metalowym - mnie udało się bez problemu, mimo, że miałem wypchaną sakwę. Wreszcie! Tyle czasu na to czekałem;)

Aha, sporo czasu uciekło mi na przejeździe na Gdańskiej na wysokości Estakady Pomorskiej: pociąg toczący się do portu z prędkością ślimaka w pewnym momencie się zatrzymał i tak stał dobre pięć minut. W końcu zniecierpliwiony zawracam i jadę górą. Gdy byłem na jego wysokości zauważyłem, że właśnie ruszył.

Powrót w pełnym "umundurowaniu" BS`owym - spodenki niesamowicie wygodne. Warto było. ;) Ciepło, ponad 20 stopni przez cały czas, w kilku miejscach deszcz, momentami ulewny.






Kategoria komunikacyjnie


  • DST 45.84km
  • Teren 12.30km
  • Czas 02:05
  • VAVG 22.00km/h
  • VMAX 32.65km/h
  • Temperatura 13.0°C
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin - Stargard (komunikacyjnie)

Czwartek, 17 kwietnia 2014 • dodano: 17.04.2014 | Komentarze 1

SZCZECIN(PORT-Dąbie-Kijewo-Płonia-Sławociesze-Zdunowo)-Niedźwiedź-Reptowo-Cisewo-Grzędzice-STARGARD

MAPA

Powrót z pracy. Silny, południowo wschodni wiatr.
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 37.86km
  • Czas 01:34
  • VAVG 24.17km/h
  • VMAX 35.32km/h
  • Temperatura 5.0°C
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Stargard - Szczecin (komunikacyjnie)

Środa, 16 kwietnia 2014 • dodano: 16.04.2014 | Komentarze 1

STARGARD-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Płonia-Kijewo-Dąbie-Centrum)

MAPA

Szybki, pospieszny dojazd do Szczecina. Już zdążyłem zapomnieć jak to jest jeździć po ciemku. Dodatkowo sprężałem się, bo okazało się, że zapomniałem o naładowaniu akumulatorków do pavy i do celu dociągnęły resztkami sił.
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 75.86km
  • Teren 14.30km
  • Czas 03:22
  • VAVG 22.53km/h
  • VMAX 41.63km/h
  • Temperatura 10.0°C
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin (komunikacyjnie)

Wtorek, 15 kwietnia 2014 • dodano: 15.04.2014 | Komentarze 7

STARGARD-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-Szczecin(Jezierzyce-Płonia-Klęskowo-Zdroje-port-Dąbie-Kijewo-Płonia-Śmierdnica-Jezierzyce)-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-STARGARD

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

Rano ciężko, pod wiatr, mozolnie.

Z powrotem dużo szybciej. Miałem motywację, bo uciekałem przed nadciągającą ciemną chmurą. Dodatkowa motywacja pojawiła się w lesie między Jezierzycami a ce-pe-enem w Motańcu: po prawej stronie drogi dostrzegłem dwa dorodne dziki, które na mój widok, z lekkim wahaniem, zaczęły uciekać. Pomyślałem: dobrze, że nie ma młodych. W tym samym momencie patrzę i oczom nie wierzę: na środku drogi stoją dwa maluchy, patrzą na mnie i... w nogi. Do tego, po lewej stronie drogi kilka kolejnych, chaotycznie uciekających na wszystkie strony. Ostro depnąłem przed siebie, żeby opuścić strefę zagrożenia, tym bardziej, że locha niespecjalnie brała się do ucieczki... Ech, przygody... ;)


Kategoria komunikacyjnie


  • DST 74.70km
  • Teren 14.30km
  • Czas 03:06
  • VAVG 24.10km/h
  • VMAX 38.47km/h
  • Temperatura 11.0°C
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin (komunikacyjnie)

Wtorek, 8 kwietnia 2014 • dodano: 08.04.2014 | Komentarze 10

STARGARD-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-Szczecin(Jezierzyce-Płonia-Klęskowo-Zdroje-port-Dąbie-Kijewo-Płonia-Śmierdnica-Jezierzyce)-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-STARGARD

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

Dzisiaj jechałem trochę z duszą na ramieniu, bo miało padać. Tzn. rano raczej nie, ale po południu - jak najbardziej.

Droga do pracy spokojna, tradycyjna odkąd zlikwidowali wiadukt na Tczewskiej, czyli via Jezierzyce, Płonię, Klęskowo. Przywykłem już do tych wertepów jezierzycko-płońskich. Pierwszy raz w tym roku tak wyraźnie było czuć wiosnę - po pierwsze zazieleniły się wreszcie krzaki i drzewa, po drugie było naprawdę ciepło - rano termometr wskazywał 11`C. Oczywiście byłem za grubo ubrany.

Ciśnienie w drodze do roboty podniósł mi jedynie wandal w jakimś białym niby terenowym samochodzie ZPY 32JS. Wandal, bo inaczej się tego nie da nazwać, żeby zaparkować w taki sposób trzeba rozjechać spory kawał DDRki, która z pewnością za jakiś czas na tym odcinku będzie prezentować obraz nędzy i rozpaczy, bo taki widok tutaj to codzienność. Nie widzę żadnej różnicy między takim parkowaniem, a np. malowaniem sprayem po wiatach przystankowych. To i to jest chuligaństwem. Takie dewastowanie wspólnej własności doprowadza mnie do szału. ;)



Krótko przed zakończeniem pracy nad Szczecinem przeszła solidna ulewa. Jednak silny wiatr (zachodni, a więc korzystny na powrót) szybko rozgonił chmury. Efekt był taki, że delektując się wiosenną aurą w tempie wręcz ekspresowym dotarłem do Stargardu. Na wiadukcie nad S10 zatrzymałem się, by sfotogragować majaczące w oddali miasto. Taki widok będę miał jeszcze przez kilkanaście dni. Z początkiem maja przeprowadzka do Szczecina.

Bardzo dziś żałowałem, że nie wziąłem z sobą aparatu, bo byłoby sporo ciekawych ujęć.




Kategoria komunikacyjnie


  • DST 42.73km
  • Teren 9.70km
  • Czas 01:52
  • VAVG 22.89km/h
  • VMAX 36.66km/h
  • Temperatura 3.0°C
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin (komunikacyjnie)

Czwartek, 3 kwietnia 2014 • dodano: 03.04.2014 | Komentarze 4

STARGARD-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-Szczecin(Jezierzyce-Płonia-Klęskowo-Zdroje-port-SPC)-(PKP)-Grzędzice-STARGARD

MAPA


Powrót przepełnionym impulsem do Słupska. Jednak te stare "EDki" lepsze są do jazdy z rowerem...





Kategoria komunikacyjnie


  • DST 82.29km
  • Teren 25.10km
  • Czas 03:45
  • VAVG 21.94km/h
  • VMAX 37.01km/h
  • Temperatura 7.0°C
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin (komunikacyjnie)

Czwartek, 27 marca 2014 • dodano: 27.03.2014 | Komentarze 1

STARGARD-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-Szczecin(Jezierzyce-Płonia-Klęskowo-Zdroje-port-Dąbie-Kijewo-Płonia-Sławociesze-Zdunowo-Wielgowo)-Wielichówko-Cisewo-Grzędzice-STARGARD

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

Rano zaskoczył mnie ziąb. Okazało się, że w nocy chwycił mróz, na sporej części trasy towarzyszył mi szron. Z kolei gdzieś tak od Jezierzyc pojawiła się mgła, która gęstniała z każdą minutą. Nawet w samym Szczecinie było "mlecznie".

Droga powrotna ulegała ciągłej modyfikacji. Najpierw chciałem wracać normalnie przez Jezierzyce. Jednak w Płoni stwierdziłem, że mam ochotę na Zdunowo-Niedźwiedź. Gdy już dotarłem do przejazdu kolejowego w Zdunowie odwidziało mi się i zdecydowałem się skierować na szutrówkę Wielgowo-Sowno, z której odbiłem przez Wielichówko, Cisewo do Grzędzic i dalej do domu.

Na wspomnianym przejeździe kolejowym miła sytuacja - zjeżdżam na chwilę na chodnik, by przepuścić pospieszny autobus linii G. Kierowca w ramach podzięki mignął mi awaryjnymi. Rzadkość. :)


Kategoria komunikacyjnie


  • DST 42.94km
  • Teren 9.70km
  • Czas 01:57
  • VAVG 22.02km/h
  • VMAX 37.36km/h
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin (komunikacyjnie)

Czwartek, 20 marca 2014 • dodano: 20.03.2014 | Komentarze 1

STARGARD-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-Szczecin(Jezierzyce-Płonia-Klęskowo-Zdroje-port-SPC)-(PKP)-Grzędzice-STARGARD

MAPA

Korzystając z ładnej pogody samochód zostawiłem pod domem, a do pracy ruszyłem rano na rowerze. Droga tradycyjna, wymuszona, o czym już nieraz pisałem, przebudową wiaduktu na Tczewskiej. Dzisiaj, dla odmiany, jechałem z sakwą zamiast plecaka.

Powrót do przystanku Szczecin Port Centralny, potem opóźnionym osobowym do Słupska z dojazdem do Grzędzic Stargardzkich, skąd już na skróty, z dawno nie widzianem współkompanem pociągowo-rowerowych powrotów ze Szczecina do celu.
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 6.28km
  • Czas 00:23
  • VAVG 16.38km/h
  • VMAX 31.34km/h
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Wrocław - Stargard (PKP)

Sobota, 15 marca 2014 • dodano: 16.03.2014 | Komentarze 2

Rano, w wichurze i deszczu, z hostelu na uczelnię, potem pieszo (bo w towarzystwie) na dworzec. Podróż pociągiem TLK Kossak z wydzielonymi miejscami na rowery (jest ich 12) i miejscem, które zapewnia kontrolę non-stop nad przewożonym sprzętem.

Wieczorem z dworca do domu, niecałe 2 km. Wietrznie.


Kategoria komunikacyjnie


  • DST 15.21km
  • Czas 00:57
  • VAVG 16.01km/h
  • VMAX 34.08km/h
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Wrocław (komunikacyjnie)

Piątek, 14 marca 2014 • dodano: 16.03.2014 | Komentarze 14

Po Wrocławiu - z hostelu na uczelnię, z uczelni na pizzę, z pizzy na uczelnię, z uczelni do hostelu. ;)

Jestem pod wrażeniem jakości  i rozplanowania DDRek we Wrocławiu. Widać, że miasto stara się być przyjazne rowerzystom. Bardzo dużo kontrapasów, wyłączenia rowerów z zakazów ruchu na niektórych ulicach, w tym na Starym Mieście. No i co najważniejsze - ciągłość, nie urywają się nagle, zapewniają dogodny przejazd przez skrzyżowania. Podpórki przy przejazdach rowerowych z sygnalizacją też poprawiają komfort podróży.

Pewnie gdyby pojeździć więcej znalazły by się jakieś minusy. Ja przed dwa dni ich nie znalazłem. ;)

1) DDRka przy placu Grunwaldzkim. Po lewej wysokościowce (akademiki) Ołówek i Kredka, po prawej zabudowania UP.

Kategoria komunikacyjnie