m i c h u s s

avatar Na BSach przebyłem 133994.92 km z prędkością średnią 21.52 km/h.
Więcej o mnie.




Follow me on Strava




button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w kategorii

komunikacyjnie

Dystans całkowity:45056.21 km (w terenie 1504.00 km; 3.34%)
Czas w ruchu:2100:35
Średnia prędkość:21.40 km/h
Maksymalna prędkość:61.90 km/h
Suma podjazdów:85848 m
Maks. tętno maksymalne:183 (95 %)
Maks. tętno średnie:149 (78 %)
Suma kalorii:576634 kcal
Liczba aktywności:1261
Średnio na aktywność:35.73 km i 1h 40m
Więcej statystyk
  • DST 8.30km
  • Czas 00:23
  • VAVG 21.65km/h
  • VMAX 35.50km/h
  • Temperatura 22.0°C
  • Kalorie 199kcal
  • Podjazdy 16m
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Po samochód

Piątek, 20 maja 2016 • dodano: 24.05.2016 | Komentarze 0

Kategoria komunikacyjnie


  • DST 32.40km
  • Czas 01:31
  • VAVG 21.36km/h
  • VMAX 37.20km/h
  • Temperatura 10.0°C
  • HRmax 163 ( 85%)
  • HRavg 127 ( 66%)
  • Kalorie 837kcal
  • Podjazdy 51m
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD

Wtorek, 17 maja 2016 • dodano: 18.05.2016 | Komentarze 6

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-port-Centrum-NIEBUSZEWO)

W obie strony z zawrotką za Basenem Górniczym. Do szczecińskiego portu wszedł olbrzymi samochodowiec - przywiózł wojskowe samochody na zbliżające się manewry NATO. Jednostka robi imponujące wrażenie, fotka, a tym bardziej z telefonu, nie jest w stanie tego oddać.


Kategoria komunikacyjnie


  • DST 62.10km
  • Czas 02:40
  • VAVG 23.29km/h
  • VMAX 38.70km/h
  • Temperatura 13.0°C
  • HRmax 154 ( 80%)
  • HRavg 129 ( 67%)
  • Kalorie 1691kcal
  • Podjazdy 121m
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD + Wielgowo

Czwartek, 12 maja 2016 • dodano: 12.05.2016 | Komentarze 0

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo-Wielgowo-Dąbie-Zdroje-Centrum-port-Centrum-NIEBUSZEWO)

MAPA

Rano dojazd w wersji wydłużonej. I słusznie - po pracy już tak komfortowych warunków by nie było, bo przeszła nad Szczecinem potężna ulewa. Na szczęście, gdy jechałem jedynym mankamentem były mokre ulice.
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 75.90km
  • Czas 03:20
  • VAVG 22.77km/h
  • VMAX 40.20km/h
  • Temperatura 17.0°C
  • HRmax 168 ( 87%)
  • HRavg 128 ( 67%)
  • Kalorie 2050kcal
  • Podjazdy 168m
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD + Wielgowo + sprawy na Bukowym

Środa, 11 maja 2016 • dodano: 11.05.2016 | Komentarze 7

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo-Wielgowo-Dąbie-port-Zdroje-Bukowe-Zdroje-Centrum-NIEBUSZEWO)

MAPA

Do pracy dojechałem drogą okrężną aż przez Wielgowo. Po długim czasie. I pomyśleć, że tak niedawno pokonywałem połowę tej trasy w ciemnościach.

Za to po pracy miałem do załatwienia sprawę na osiedlu Bukowym, gdzie niespiesznie dojeżdżam. Jechało mi się po południu nienajlepiej. Wiatr przeszkadzał i jakoś tak słabo się czułem. Ale misja zakończyła się sukcesem ;)

A na koniec. Mmm... Niespodzianka autorstwa A. Tzn. była wykonawczynią, bo autorką przepisu jest moja prywatna kuzynka, której kulinarnego bloga (gingerbreath.blox.pl) już tutaj opiewałem swego czasu. W składzie dania między innymi kasza jęczmienna, mięta, cukinia, miód, migdały... Pyyycha :)


Kategoria komunikacyjnie


  • DST 39.20km
  • Teren 1.20km
  • Czas 01:44
  • VAVG 22.62km/h
  • VMAX 45.00km/h
  • Temperatura 19.0°C
  • HRmax 153 ( 80%)
  • HRavg 130 ( 68%)
  • Kalorie 1060kcal
  • Podjazdy 76m
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD + Wyspa Pucka

Poniedziałek, 9 maja 2016 • dodano: 11.05.2016 | Komentarze 5

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-port-Wyspa Pucka-Dziewoklicz-Gumieńce-Turzyn-Łękno-NIEBUSZEWO)

MAPA

Do pracy drogą najkrótszą, po pracy samochodowe obowiązki (opony), a na koniec przejażdżka lekko okrężną drogą przez dziką Wyspę Pucką. Wreszcie udaje mi się sfotografować krzywy sklepik - żadna ze ścian nie trzyma pionu, to na żywo wygląda dużo gorzej niż na zdjęciu, ciekaw jestem czy ekspedientka nie ma zawrotów głowy po ośmiu godzinach pracy tamże. Na koniec jeszcze foto kolejowych mostów na Dziewokliczu - przeprawa, na której odbywały się sceny mrożące krew w żyłach, gdy w 1945 wjeżdżały pierwsze pociągi z pionierami Szczecina. Mosty były drewniane i, podobno, podczas przejazdu składu wszystko trzeszczało i chwiało się w posadach ;)




Kategoria komunikacyjnie


  • DST 27.30km
  • Czas 01:15
  • VAVG 21.84km/h
  • VMAX 39.60km/h
  • Temperatura 13.0°C
  • HRmax 183 ( 95%)
  • HRavg 130 ( 68%)
  • Kalorie 718kcal
  • Podjazdy 50m
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD

Czwartek, 5 maja 2016 • dodano: 07.05.2016 | Komentarze 0

Tylko do pracy i z powrotem. Bez przygód.
Kategoria komunikacyjnie


  • DST 6.50km
  • Czas 00:20
  • VAVG 19.50km/h
  • VMAX 31.60km/h
  • Kalorie 100kcal
  • Podjazdy 22m
  • Sprzęt Hanka
  • Aktywność Jazda na rowerze
Uczestnicy

Powrót z Parczewa

Poniedziałek, 2 maja 2016 • dodano: 03.05.2016 | Komentarze 4

Powrót z Parczewa do Szczecina. Rowerowo jedynie na przystanek osobowy w Parczewie, około 5 rano. Mięśnie za bardzo nie chciały pracować, głowa zrobiła swoje.

Szynobus z komfortowymi wieszakami do przewozu rowerów. Ludzi - jak na lekarstwo. Nie ma się co dziwić, 2 maja, wszyscy na urlopach.

Niestety, szynobus był jedynym pozytywnym akcentem transportu roweru. O 7.24 na lubelski dworzec wtoczył się TLK LUBOMIRSKI, który miał nas zabrać do Szczecina w wagonie 11. Wagon okazał się "zdeklasowaną" jedynką, co ma swoje plusy (6 komfortowych miejsc w przedziale), ale i olbrzymi minus - 0 miejsca na rowery! Przy prawie 12 godzinnej podróży!  Katastrofa, byliśmy podłamani, gdy to zobaczyliśmy. Dobre 15 minut zajęło nam instalowanie rowerów w przedsionku ostatniego wagonu. Mogę jedynie napisać, że jechałem bez paska od spodni, a w ruch poszły też koszulki i ręczniki, żeby nie podrapać lakieru (szczególnie Hanki, he he). Udało się - rowery stały bardzo stabilnie, nie przemieszczały się nawet przy hamowaniu i rzucaniu wagonu na nierównościach toru. Dostęp do kibla również był zapewniony. Spokój podróży psuło trochę to, że nie siedzieliśmy na swoich miejsach - system przydzielił nam fotele na przeciwległym końcu wagonu. Szczęśliwie nie było tłoczno. Ba, było wręcz luźno. I nie ma się co dziwić, bo pociąg jechał karkołomną trasą przez Kutno - Bydgoszcz - Piłę - Wałcz (!) - Kalisz Pomorski (!!!) - Stargard. Dodam, że ten odcinek od Piły do Stargardu nie był używany przez pociągi pospieszne od ponad 20 lat. A więc byliśmy wdzięcznym obiektem do zdjęć, tym bardziej, że był to drugi dzień kursowania tego składu. Ludzie w mijanych miejscowościach stali z rozdziawionymi buziami, efektownie wyglądało mijanie na pełnym biegu stacji i przystanków, na których do niedawna przystawały jedynie osobówki relacji Szczecin - Piła, a ponad sześć lat temu rosły tu na torach drzewka!

Podsumowując - dodatkowe atrakcje zniwielowały trudy podróży. Aha, jako ciekawostkę dodam, że mijany w Bydgoszczy LUBOMIRSKI w przeciwną stronę miał wagon rowerowy. Ot, PKP IC... ;)

Z dworca w Szczecinie jedziemy do domu przez bar Ariston - wynalazek A. Coś pysznego, tyle mogę rzec ;)


Kategoria komunikacyjnie


  • DST 2.00km
  • Czas 00:06
  • VAVG 20.00km/h
  • VMAX 24.90km/h
  • Kalorie 31kcal
  • Sprzęt Hanka
  • Aktywność Jazda na rowerze
Uczestnicy

Na kwaterkę ;)

Piątek, 29 kwietnia 2016 • dodano: 03.05.2016 | Komentarze 2

W Lublinie zrobiliśmy sobie spacer i na rowery nawet nie wsiedliśmy.

Szynobus do Parczewa Kolejowej – tak nazywa się obecnie ostatnia stacja na remontowanej linii Lublin – Łuków – całkiem nowoczesny. Niestety miejsca na rowery jako takiego nie ma. Trzeba je opierać, blokując tym samym dostęp do 4 siedzeń. Jest sporo ludzi, ale nikt nie zwraca uwagi.

Po przybyciu do „hoteliku” udajemy się do biura zawodów, gdzie odbieramy numery, pakiety startowe i wymieniamy kilka zdań z organizatorami. W drodze na obiad do pizzerii, o ile dobrze pamiętam, IMPERIAL, spostrzegamy dużego fiata – w sam raz na dedykację dla morsa ;) 

Wieczorem odprawa w bazie i wieczór integracyjny w jednym z parczewskich hoteli - świetnie przygotowany, z dobrym jedzeniem i nawet piwem w ilościach dowolnych ;)








Kategoria komunikacyjnie


  • DST 6.30km
  • Czas 00:22
  • VAVG 17.18km/h
  • VMAX 32.50km/h
  • Kalorie 97kcal
  • Podjazdy 16m
  • Sprzęt Hanka
  • Aktywność Jazda na rowerze
Uczestnicy

Między dworcami

Czwartek, 28 kwietnia 2016 • dodano: 03.05.2016 | Komentarze 6

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum)-(PKP)-LUBLIN

Dzisiaj tylko dojazd na dworzec w Szczecinie, a potem przejażdżka do hotelu w Lublinie (z wielkim plecakiem, na Hance). Strach było jechać po lubelskich, miejscami pełnych szkieł DDRach.
Jednym słowem cały dzień w pociągu, co gorsza, nie najlepiej wyposażonym pod względem rowerowym: przedział na 3 rowery i możliwość zajrzenia tamże z przedziału przez okienko. Poza panem, który jechał ze Szczecina i narobił na początek zamieszania (biegał po peronie i mówił, że nie ma rowerowego) i nas nikt nie zdecydował się na przewóz roweru GOMBROWICZEM. Na szczęście.
Po Lublinie oprowadza mnie A., która zna go jak własną kieszeń. Najlepsza była żydowska restaruacja Mandragora, którą oboje rekomendujemy :P  


Kategoria komunikacyjnie


  • DST 23.60km
  • Czas 01:08
  • VAVG 20.82km/h
  • VMAX 33.10km/h
  • Temperatura 7.0°C
  • HRmax 160 ( 83%)
  • HRavg 133 ( 69%)
  • Kalorie 613kcal
  • Podjazdy 47m
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

DPD

Środa, 27 kwietnia 2016 • dodano: 27.04.2016 | Komentarze 4

Podobnie jak wczoraj - jedynie dom praca dom.

Pogoda nieciekawa. Nie dość, że zimno to z nieba leci coś na kształt białej kaszki, poza tym zwykły deszcz, a od czasu do czasu wychodzi słońce. Bardzo niestabilna pogoda. Oby nie była taka w sobotę na Pięknym Wschodzie, przed którym już odczuwam Reisefieber :P
Kategoria komunikacyjnie