m i c h u s s
Więcej o mnie.

Znajomi
s p r z ę t
Archiwum bloga
- 2020, Listopad9 - 11
- 2020, Październik15 - 21
- 2020, Wrzesień15 - 58
- 2020, Sierpień20 - 77
- 2020, Lipiec16 - 32
- 2020, Czerwiec13 - 51
- 2020, Maj22 - 117
- 2020, Kwiecień19 - 78
- 2020, Marzec9 - 7
- 2020, Luty10 - 7
- 2020, Styczeń15 - 34
- 2019, Grudzień16 - 41
- 2019, Listopad19 - 50
- 2019, Październik20 - 43
- 2019, Wrzesień26 - 36
- 2019, Sierpień22 - 31
- 2019, Lipiec19 - 21
- 2019, Czerwiec24 - 47
- 2019, Maj8 - 30
- 2019, Kwiecień19 - 43
- 2019, Marzec17 - 48
- 2019, Luty17 - 64
- 2019, Styczeń18 - 41
- 2018, Grudzień10 - 25
- 2018, Listopad28 - 58
- 2018, Październik24 - 37
- 2018, Wrzesień17 - 43
- 2018, Sierpień21 - 46
- 2018, Lipiec26 - 66
- 2018, Czerwiec26 - 43
- 2018, Maj19 - 47
- 2018, Kwiecień23 - 59
- 2018, Marzec24 - 98
- 2018, Luty14 - 50
- 2018, Styczeń12 - 69
- 2017, Grudzień11 - 25
- 2017, Listopad18 - 29
- 2017, Październik16 - 113
- 2017, Wrzesień20 - 44
- 2017, Sierpień23 - 44
- 2017, Lipiec17 - 52
- 2017, Czerwiec20 - 78
- 2017, Maj25 - 108
- 2017, Kwiecień20 - 71
- 2017, Marzec24 - 41
- 2017, Luty13 - 105
- 2017, Styczeń23 - 49
- 2016, Grudzień25 - 68
- 2016, Listopad31 - 70
- 2016, Październik30 - 86
- 2016, Wrzesień29 - 149
- 2016, Sierpień24 - 181
- 2016, Lipiec20 - 76
- 2016, Czerwiec28 - 221
- 2016, Maj26 - 167
- 2016, Kwiecień26 - 185
- 2016, Marzec33 - 312
- 2016, Luty17 - 92
- 2016, Styczeń16 - 110
- 2015, Grudzień22 - 44
- 2015, Listopad23 - 87
- 2015, Październik18 - 113
- 2015, Wrzesień25 - 181
- 2015, Sierpień19 - 65
- 2015, Lipiec29 - 66
- 2015, Czerwiec20 - 40
- 2015, Maj16 - 77
- 2015, Kwiecień10 - 89
- 2015, Marzec5 - 20
- 2015, Luty6 - 39
- 2015, Styczeń7 - 78
- 2014, Grudzień13 - 99
- 2014, Listopad7 - 36
- 2014, Październik23 - 46
- 2014, Wrzesień26 - 86
- 2014, Sierpień18 - 72
- 2014, Lipiec26 - 33
- 2014, Czerwiec23 - 58
- 2014, Maj30 - 123
- 2014, Kwiecień15 - 64
- 2014, Marzec16 - 101
- 2014, Luty12 - 62
- 2014, Styczeń13 - 48
- 2013, Grudzień7 - 25
- 2013, Listopad11 - 45
- 2013, Październik7 - 31
- 2013, Wrzesień7 - 36
- 2013, Sierpień19 - 64
- 2013, Lipiec16 - 73
- 2013, Czerwiec17 - 69
- 2013, Maj9 - 55
- 2013, Kwiecień8 - 36
- 2013, Marzec2 - 12
- 2013, Luty6 - 16
- 2013, Styczeń3 - 18
- 2012, Grudzień5 - 35
- 2012, Listopad10 - 44
- 2012, Październik9 - 59
- 2012, Wrzesień17 - 35
- 2012, Sierpień13 - 28
- 2012, Lipiec10 - 23
- 2012, Czerwiec15 - 56
- 2012, Maj17 - 40
- 2012, Kwiecień13 - 49
- 2012, Marzec12 - 47
- 2012, Luty13 - 45
- 2012, Styczeń6 - 28
- 2011, Grudzień4 - 22
- 2011, Listopad5 - 25
- 2011, Październik7 - 33
- 2011, Wrzesień11 - 44
- 2011, Sierpień10 - 51
- 2011, Lipiec15 - 36
- 2011, Czerwiec12 - 22
- 2011, Maj10 - 21
- 2011, Kwiecień12 - 35
- 2011, Marzec7 - 8
- 2011, Luty2 - 4
- 2011, Styczeń5 - 6
- 2010, Listopad17 - 1
- 2010, Październik29 - 4
- 2010, Wrzesień15 - 4
- 2010, Sierpień29 - 19
- 2010, Lipiec23 - 4
- 2010, Czerwiec23 - 10
- 2010, Maj22 - 11
- 2010, Kwiecień23 - 0
- 2010, Marzec5 - 0
- 2010, Luty2 - 0
- 2010, Styczeń1 - 0
- 2009, Grudzień2 - 0
- 2009, Listopad2 - 0
- 2009, Październik3 - 0
- 2009, Wrzesień5 - 0
- 2009, Sierpień6 - 0
- 2009, Lipiec11 - 0
- 2009, Czerwiec17 - 0
- 2009, Maj15 - 4
- 2009, Kwiecień13 - 0
- 2009, Marzec7 - 0
- 2009, Luty1 - 0
- 2009, Styczeń1 - 0
- 2008, Listopad1 - 2
- 2007, Wrzesień2 - 0
- 2007, Sierpień2 - 0
- 2007, Lipiec3 - 0
- 2007, Czerwiec4 - 0
- 2007, Maj11 - 0
- 2007, Kwiecień5 - 0
- 2007, Marzec3 - 0
- 2007, Luty4 - 0
- 2007, Styczeń3 - 2
- 2006, Grudzień2 - 0
- 2006, Listopad4 - 0
- 2006, Październik4 - 0
- 2006, Wrzesień12 - 0
- 2006, Sierpień13 - 0
- 2006, Lipiec21 - 0
- 2006, Czerwiec14 - 0
- 2006, Maj12 - 0
- 2006, Kwiecień6 - 0
- 2006, Luty2 - 0
- 2006, Styczeń1 - 0
- 2005, Listopad4 - 0
- 2005, Październik8 - 0
- 2005, Wrzesień19 - 0
- 2005, Sierpień12 - 0
- 2005, Lipiec17 - 0
- 2005, Czerwiec18 - 0
- 2005, Maj6 - 0
- 2005, Kwiecień4 - 0
- 2005, Marzec5 - 0
- 2005, Luty2 - 0
- 2005, Styczeń1 - 0
- 2004, Grudzień2 - 0
- 2004, Listopad1 - 0
- 2004, Październik3 - 7
- 2004, Wrzesień12 - 0
- 2004, Sierpień9 - 0
- 2004, Lipiec21 - 0
- 2004, Czerwiec18 - 0
- 2004, Maj2 - 0
- 2004, Kwiecień3 - 0
- 2004, Marzec3 - 0
- 2004, Styczeń2 - 0
- 2003, Wrzesień6 - 7
- 2003, Sierpień1 - 0
- 1997, Lipiec7 - 0
- 1997, Maj2 - 0
- 1997, Kwiecień4 - 2
- 1997, Marzec1 - 2
Wpisy archiwalne w kategorii
komunikacyjnie
| Dystans całkowity: | 45056.21 km (w terenie 1504.00 km; 3.34%) |
| Czas w ruchu: | 2100:35 |
| Średnia prędkość: | 21.40 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 61.90 km/h |
| Suma podjazdów: | 85848 m |
| Maks. tętno maksymalne: | 183 (95 %) |
| Maks. tętno średnie: | 149 (78 %) |
| Suma kalorii: | 576634 kcal |
| Liczba aktywności: | 1261 |
| Średnio na aktywność: | 35.73 km i 1h 40m |
| Więcej statystyk | |
- DST 75.14km
- Teren 10.00km
- Czas 03:13
- VAVG 23.36km/h
- VMAX 43.58km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Poniedziałek, 14 lipca 2014 • dodano: 15.07.2014 | Komentarze 5
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
Co mnie zastanowiło to niemal całkowity brak ludzi na DDRce miedwiańskiej, szczególnie w drodze do Stargardu.
Powrót z dopingiem - świadomość zimnego arbuza w lodówce, który na mnie czekał. :)
Kategoria komunikacyjnie
- DST 74.86km
- Teren 10.00km
- Czas 03:13
- VAVG 23.27km/h
- VMAX 44.41km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Piątek, 11 lipca 2014 • dodano: 12.07.2014 | Komentarze 1
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
Ostatni dzień kolejnego, wariackiego tygodnia. Tym razem super pogoda, aż chciało się jechać. ;)
Kategoria komunikacyjnie
- DST 74.75km
- Teren 10.00km
- Czas 03:14
- VAVG 23.12km/h
- VMAX 42.39km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Czwartek, 10 lipca 2014 • dodano: 11.07.2014 | Komentarze 0
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
I znowuż cała trasa rowerem. A myślałem, że nie dam rady, bo cały dzień w pracy źle się czułem. Jednak najwyraźniej świeże powietrze w połączeniu z prostą motywacją ("co? ze Zdunowa nie dojadę?") ;) sprawiły, że się udało. Odcinek Szczecin-Stargard pod dość silny wiatr, odczuwalny głównie na prostej na Tczewskiej i potem za Zieleniewem, tuż przed Stargardem.
Powrót bajeczny.
Kategoria komunikacyjnie
- DST 53.05km
- Teren 8.80km
- Czas 02:28
- VAVG 21.51km/h
- VMAX 43.99km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Stargard - Szczecin (komunikacyjnie)
Środa, 9 lipca 2014 • dodano: 10.07.2014 | Komentarze 1
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-SPC)-(PKP)-Reptowo-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PKP-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PKP-PRACA
MAPA POWRÓT
Dzisiaj skusiłem się na przejazd pociągiem z Portu Centralnego. Ewakuacja w Reptowie. Potem, siedząc w pracy, obserwuję piękny wieczór. Oczywiście na 15 minut przed ruszeniem na niebie pojawiają się chmury. Niby nic, a na wysokości stacji benzynowej w Motańcu porządnie z nich lunęło i potem praktycznie do samego końca siąpiło. Szału można dostać z tą pogodą...
Kategoria komunikacyjnie
- DST 50.99km
- Czas 02:12
- VAVG 23.18km/h
- VMAX 42.39km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Stargard - Szczecin (komunikacyjnie)
Wtorek, 8 lipca 2014 • dodano: 09.07.2014 | Komentarze 3
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie)-(PKP)-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Płonia-Kijewo-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PKP
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PKP
MAPA POWRÓT
Dzisiaj chciałem być mądrzejszy, więc widząc majaczącą na horyzoncie ciemną, burzową chmurę zawróciłem na Tczewskiej i zajechałem na dworzec w Dąbiu. Spędziłem dwadzieścia minut w kolejce za jednym (!) dziadkiem, który przyszedł do kasy po informację na temat podróży do Częstochowy "co by się pomodlić". W końcu kupiłem bilet i bardzo szybko dojechałem do Stargardu suchy. Ale w pracy byłem kompletnie przemoczony. Dlaczego? Dlatego, że w czasie przejazdu z PKP do gabinetu (niecałe 2 km) rozpętała się nad Stargardem szalona burza i nawet peleryna nic nie pomogła. Szlag by to... ;)
Byłem wściekły do czasu powrotu, gdy okazało się, że na DDRce miedwiańskiej leży masa wiatrołomów. Może i dobrze, że nie jechałem tamtędy w czasie tej nawałnicy. Powrót do Szczecina w siąpiącym deszczu, ale przyjemnym, bo ciepło. ;)
Kategoria komunikacyjnie
- DST 75.40km
- Teren 4.00km
- Czas 03:10
- VAVG 23.81km/h
- VMAX 43.99km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Poniedziałek, 7 lipca 2014 • dodano: 07.07.2014 | Komentarze 2
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Płonia-Kijewo-Słoneczne-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
Gdy wyjeżdżam o 16 ze Szczecina jest świeżo po ulewie i burzy. Ciemna chmura oddala się w na wschód, czyli w kierunku mojej jazdy. Wiatr mocno pcha, więc cały czas mam wrażenie, że zaraz chmurzysko dogonię. W Dąbiu rozważam zajazd na PKP i przejechanie pociągiem, a co za tym idzie suchą stopą do Stargardu. Szybko jednak odrzucam ten pomysł, tym bardziej, że na północy widzę już duże połacie odkrytego nieba. Przed Wielgowem, jeszcze na Tczewskiej zaczyna siąpić. Przy przejeździe (i przystanku w Zdunowie) pada już dość mocno, ale ja jadę dalej. Gdy jestem na wysokości wjazdu do szpitala zaczyna regularnie lać. Zwalniam i zaczynam zawracać, jednak coś mi podpowiada, by jechać dalej. :D
Do Stargardu dojeżdżam kompletnie przemoczony, woda w butach chlupocze, koszulkę można wyciskać i leje się z niej... Jednak pewnym osiągnięciem jest to, że udaje mi się przed dwie i pół godziny niemal wysuszyć skarpetki i buty, dzięki czemu jedyną wilgotną rzeczą, którą musiałem na siebie włożyć na drogę powrotną były niedosuszone spodenki. :)
Powrót najszybszą trasą, przez "dziesiątkę". Przed przewężeniem w Płoni zatrzymuję się i odczekuję pół minuty, aż przemknie kawalkada "tirów".
Kategoria komunikacyjnie
- DST 7.22km
- Czas 00:20
- VAVG 21.66km/h
- VMAX 31.59km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin (komunikacyjnie)
Niedziela, 6 lipca 2014 • dodano: 06.07.2014 | Komentarze 0
SZCZECIN(BUKOWE-Klęskowo-Zdroje-Klęskowo-BUKOWE)
Na zakupy w Biedrze.
Kategoria komunikacyjnie
- DST 75.81km
- Teren 10.00km
- Czas 03:15
- VAVG 23.33km/h
- VMAX 45.27km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Piątek, 4 lipca 2014 • dodano: 04.07.2014 | Komentarze 2
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
Najprzyjemniejszy miał być powrót. Piękny wieczór, temperatura już całkiem znośna, około 20 stopni. Ruszam więc na około, przez strefę ekonomiczną docierając do Ronda 15. Południk. Gdy wjeżdżam na DDRkę miedwiańską widzę w oddali jakieś zamieszanie-pies wbiegający na ulicę, grupka ludzi na samej drodze rowerowej. Krótko mówiąc widać, że coś się stało. Gdy podjeżdżam bliżej zauważam leżącą na ziemi rowerzystkę, przytomną, ale jęczącą z bólu, ze śladami krwi na głowie i drugą, która jest bardzo zdenerwowana, do tego dwóch czy trzech przypadkowych gapiów. Zgodnie z relacją rowerzystki, która miała więcej szczęścia panie jechały sobie razem ze Szczecina w stronę Stargardu. Z przeciwnej strony nadjechała para, za którą luzem biegł pies, wszystko wskazuje na to, że ich. Złożyło się to tak nieszczęśliwie, że w efekcie jedna z pań upadła na ziemię, wcześniej prawdopodobnie wpadając na tego psa. Małżeństwo natomiast oddaliło się w stronę Lipnika, nie interesując się losem poszkodowanej!
Niewiele się zastanawiając wyciągam telefon i dzwonię na 112. Po dość krótkiej, rzeczowej rozmowie udaje się zamówić karetkę, która pojawia się za 8-10 minut. W trakcie, gdy rozmawiam z pogotowiem rowerzystka, która nie została poszkodowana prosi mnie, bym gonił podejrzane małżeństwo. Jednak trzymając słuchawkę przy uchu i oczekując przełączenia przez dyżurnego 112 na stargardzkie pogotowie odmawiam. Chwilę później, z tego co widzę, zatrzymuje dwóch chłopaków i prosi ich, by ruszyli w pościg, co zresztą czynią.
Po przyjeździe pogotowia odjeżdżam do domu. Na ludzi z psem nie trafiam, jednak za Morzyczynem widzę radiowóz, który wolno przemieszcza się wzdłuż DDRki, a policjanci obserwują jadących rowerami. Kilka minut później wracają, widocznie zawrócili w Motańcu.
Dalsza droga spokojna, wieczór nadal piękny, ale nastrój już zepsuty... Mam nadzieję, że poszkodowana pani szybko się wyliże. Wszystko wskazywało na złamany obojczyk.
Kategoria komunikacyjnie
- DST 32.85km
- Teren 1.50km
- Czas 01:30
- VAVG 21.90km/h
- VMAX 41.63km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin (komunikacyjnie)
Czwartek, 3 lipca 2014 • dodano: 03.07.2014 | Komentarze 2
Dzisiaj kupiłem nowe opony. Pierwszy raz od dawna poszedłem do sklepu i bez przeglądania, porównywania w sieci wybrałem sobie Schwalbe Road Cruiser. Mam mieszane uczucia, bo są niemal dwa razy cięższe od poprzednich (Schwalbe Marathon Racer), a przy tym grube (700x40C)... Czuje się różnicę, jest większy opór. Ale coś za coś, w lesie przejeżdżałem bez problemu w miejscach, gdzie dotychczas kiwałem się niepewnie na boki. ;)
Dzisiaj relaks, jedynie dojazd i powrót z pracy, wszystkie km w obrębie Szczecina. ;)
Kategoria komunikacyjnie
- DST 76.06km
- Teren 10.00km
- Czas 03:20
- VAVG 22.82km/h
- VMAX 43.99km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Szczecin + Szczecin-Stargard-Szczecin (komunikacyjnie)
Środa, 2 lipca 2014 • dodano: 03.07.2014 | Komentarze 0
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo)-Niedźwiedź-Motaniec-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-SZCZECIN(Jezierzyce-Śmierdnica-Płonia-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA PRACA-PRACA
MAPA POWRÓT
Przygody :) Po pierwsze, po dojechaniu do Stargardu kupiłem sobie po 0,5 kg wiśni i czereśni, by potem, w przeciągu 15 minut, to zjeść. Wiadomo. Co za dużo to niezdrowo. Droga powrotna dzięki temu miała raczej markotny przebieg, potęgowany dodatkowo majaczącą na horyzoncie ciemną, burzową chmurą. W lesie między Motańcem a Jezierzycami łapie mnie w końcu deszcz. Niemal dokładnie w tym samym momencie czuję jak tylne koło uderza o duży kamień (na tym odcinku jest miejscami taki wredny szuter), a chwilę później zaczyna się charakterystyczne wężykowanie. No nic. Trzeba założyć nową dętkę. Ilekroć tędy jechałem zastanawiałem się jak długo wytrzymają jeszcze wysłużone marathony racery. Na przedniej oponie, podczas jazdy do Wrocławia dostrzegłem małe wybrzuszenie, w które nieśmiało wciskała się dętka. Tylna opona-w niewiele lepszym stanie. To co się stało było jedynie kwestią czasu. :)
W 20 min. się wyrabiam, a potem ostrożnie, by nie rozwalić kolejnej dętki toczę się do domu. A więc przygody! ;)
Kategoria komunikacyjnie







